Terug

Intex Oplaadbare Zwembadstofzuiger 28620 defect

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

U. N.

Naar: INTEX (Plezier)

29/03/2020

Beste, ik bestelde op 1 april 2019 bij u (INTEX PLEZIER WEBSHOP) een INTEX oplaadbare zwembedstofzuiger waarvan de aan / uit schakelaar afgebroken is. Aangezien dit een vrij essentieel element is waardoor mijn toestel, wat nog steeds in garantie is gezien aankoop 4/2019 en waarvoor ik u reeds meermaals schreef sinds 30 dec 2019, uiteraard onbruikbaar geworden is. Ik heb u reeds fotos gestuurd en bewijs van aankoop. Uw antwoord dat ik bij INTEX moest aankloppen heb ik opgegeven want telefoonnummer blijkt onbemand te zijn en de support URL werkt niet. Deze geeft steeds foutmelding op een veld dat ontbreekt, maar dit heeft een pull down die leeg is en waar ik zelf niets kan ingeven. Dit ruikt naar BEDROG ! Ik wens zo snel mogelijk een oplossing want de zon schijnt en ik heb dit toestel terug nodig.

Berichten (2)

INTEX (Plezier)

Naar: U. N.

29/03/2020

DATA NOT AVAILABLE

INTEX (Plezier)

Naar: U. N.

31/03/2020

Beste Klachtenbox, Uw ticket - Klacht: Intex Oplaadbare Zwembadstofzuiger 28620 defect (CPTBE00858686-42) - is gesloten. We hopen dat het ticket naar tevredenheid is opgelost. Als u vindt dat het ticket niet moet worden gesloten of als het ticket niet is opgelost, beantwoordt deze e-mail. Tevreden? Ontevreden?  Beoordeel ons gerust! Zo kunnen we u de volgende keer beter helpen: Hoe beoordeelt u uw algehele tevredenheid over de resolutie van de agent? Zeer ontevreden Ontevreden Noch tevreden of ontevreden Tevreden Zeer tevreden Met vriendelijke groeten, Intex Plezier Support s:support.intexplezier.be/support/tickets/1171


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform