Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Stalking en bedreiging door het bedrijf Riverty
Sinds enkele maanden krijg ik mails met het dreigen dat ik een betaling moet uitvoeren voor iets dat ik nooit besteld heb en nooit ontvangen heb. Nu krijg ik dreigmails dat ze een incasso bureau gaan inschakelenIk heb nooit iets getekend voor ontvangst en herhaal ik heb nooit iets besteld of ontvangen
Incasso infoscore / Riverty dreigt met spookfactuur
Beste,Onder deze forum welbekend Infoscore, nu onder de naam Riverty mailde me met een schuld van maar liefst EUR5000 van Paypal die ik al zo goed als een half jaar niet meer in gebruik nam. Volgens hen moet ik binnen de 7 dagen betalen voor er gerechtelijke stappen genomen zijn, ik heb niks per post mogen ontvangen, enkel via mijn oude e-mail Inbox.Ik contacteerde Paypal per e-mail en ik kreeg bericht terug dat er niks van waar blijkt te zijn.Het kan uiteraard ook zijn dat mijn rekening misbruikt werd en deze op een lijst gestaan heeft van hackers maar dan zou ik daar zeker van gehoord hebben.Hooguit schandalig, dit!
Infoscore malafide?
BesteSinds kort ontvang ik vorderingen van Infoscore via e-mail. Gaande van Paypal tot Zalando, maar ik sta bij beiden effen, er zijn geen openstaande betalingen. Nu hebben ze het in hun mail over een broek die ik in 2015 zou gekocht hebben (??). In hun mails zetten ze ook telkens een ander dossiernummer. Ik vertrouw het niet.Op het internet lees ik geen goeie recensies van hun, vandaar mijn vraag of jullie dit even konden voor ons nagaan.Alvast bedankt.
Onterechte aanmaning
Geachte,Via via heeft de bibliotheek van Zandhoven me een brief bezorgd van infoscore (zie pdf) met mijn naam, zoals wordt vermeld op mijn paspoort, en met als adres de plaatselijke bibliotheek van Zandhoven, namelijk Amelbergastraat 42, 2240 Zandhoven (zie https://zandhoven.bibliotheek.be/) . Infoscore handelt in opdracht van Paypal om een onbetaalde factuur te recupereren. Blijkbaar heeft iemand bij het aanmaken van een Paypal-account valselijk mijn naam gebruikt en het adres van de plaatselijke bibliotheek. De brief van infoscore zelf geeft enkel het bedrag van de openstaande schuld maar vermeldt niet onder welk Paypal-account de bestelling is uitgevoerd en ook niet wat waar is besteld. Ik ben niet van plan te betalen omdat ik nooit een bestelling via Paypal heb uitgevoerd. De eerste brief van infoscore dateert van 25 september 2020 en een herinnering dateert van 22 oktober ook met dezelfde naam en de adresgegevens van de bibliotheek. In 2018 heb ik een Paypal-account aangemaakt op naam van Joris Possemiers (en niet mijn volledige naam zoals op mijn paspoort) en met mijn juiste adres. Maar ik heb nog nooit een transactie uitgevoerd via Paypal en heb nog nooit een bank of een bankkaart gelinkt aan mijn Paypal-account. Indien nodig kan je dit makkelijk controleren via Paypal. Welke acties kan ik best ondernemen ? Waar kunnen die oplichters mijn naam, zoals wordt vermeld op mijn paspoort, opgevist hebben?Tussen haakjes, ik heb geen mailadres gevonden dus ik ben niet zeker ofdat info@infoscore.nl correct is,Hartelijk dank bij voorbaat
Infoscore eist geld
Beste,Infoscore blijft me mails sturen dat ik Paypal geld moet zo een 130€ en ik begrijp dit niet... heb al meermaals gemaild naar infoscore maar ik krijg geen antwoord maar elke keer krijg ik gewoon weer een mail of een sms met daarin dat ik 130€ moet betalen. Ik heb wel een Paypal account maar ik gebruik die zelden of nooit. Dus ik zou niet weten vanwaar die 130€ komt. Kan u me misschien helpen? Liefst per mail als het kan ik ben werken deze namiddag en de hele week.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten