Terug

Infoscore eist geld

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Infoscore Nederland B.V.

05/10/2020

Beste,Infoscore blijft me mails sturen dat ik Paypal geld moet zo een 130€ en ik begrijp dit niet... heb al meermaals gemaild naar infoscore maar ik krijg geen antwoord maar elke keer krijg ik gewoon weer een mail of een sms met daarin dat ik 130€ moet betalen. Ik heb wel een Paypal account maar ik gebruik die zelden of nooit. Dus ik zou niet weten vanwaar die 130€ komt. Kan u me misschien helpen? Liefst per mail als het kan ik ben werken deze namiddag en de hele week.

Berichten (5)

Infoscore Nederland B.V.

Naar: C. B.

16/10/2020

Geachte mevrouw Bellis,Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.Wij kunnen en mogen op deze en/of andere sites niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de Wet op de .Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch of via de mail contact met ons op te nemen.Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben gea¯nformeerd.Hoogachtend,infoscoreBelgiePostadresinfoscoreNederlandB.V.Postbus38440AAHeerenveen NederlandWebsite:www.infoscore.beE-mail:service@infoscore.beBankrekening:IBAN: BE98826000531493

C. B.

Naar: Infoscore Nederland B.V.

16/10/2020

Je mag of kan daar niet verder op ingaan maar je stuurt me wel mails en je beantwoord mijn mails niet maar hier antwoord je dan weer wel?!? Raar toch...

Infoscore Nederland B.V.

Naar: C. B.

16/10/2020

Geachte mevrouw Bellis,Wij communiceren alleen rechtstreeks met u en niet via enige site. Gelieve contact met ons op te nemen of indien u dat wenst met PayPal zelf.Volledigheidshalve geven bij aan dat er niet meer gereageerd zal worden op correspondentie van dezelfde strekking.Met vriendelijke groetInfoscore Belgie

C. B.

Naar: Infoscore Nederland B.V.

16/10/2020

Wel... antwoord dan op mijn mail? Dan hoeft het niet via test aankoop. Wat er ook op wijst dat er niks is als jullie de mailing via hen stopzet. Erg toch.

C. B.

Naar: Infoscore Nederland B.V.

02/11/2020

Beste,Nog eens even ter vraag? Hoe zit dat nu met deze scène? Hebben jullie een rekening om aan te tonen dat ik moet betalen of hoe zit dat? Eerst een hoop mails sturen met daar in dat in moet betalen en dit en dat en dan als het via testaankoop moet gaan dan is er plots geen antwoord meer en wordt er via deze mail niet meer gecommuniceerd. Waarom niet ? Omdat ze kunnen meelezen? Omdat je niet bestaat? Om dat de rekening niet bestaat? Vertel het me maar. Wees eerlijk!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform