Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met omruiling gft-container
BesteGisteren is (in opdracht van Igean) een firma langs geweest om mijn oude gft-container (die stuk was ingevolge het kieperen van afval in de afvalwagen) te vervangen door een nieuwe.Toen ik de nieuwe gft-container in ontvangst wou nemen viel het mij op dat de man die de nieuwe gft-container afleverde 2 maal met een hamer stevig sloeg op de nieuwe gft-container. Later ontdekte ik waarom: waarschijnlijk wist de man al dat het ging om een ongelukkige gft-container die blijkbaar een zetje nodig had om het hierna vermelde mankement te kunnen oplossen. De nieuwe gft-container sluit én opent telkens moeilijk (iedere keer met een stevige klik, die wijst op een geforceerde handeling. Ik vrees dus dat ook deze gft-container snel kapot zal gaan.). Bij het sluiten van het deksel komt het deksel ook telkens automatisch terug omhoog, zodat er een spleet ontstaat waardoor het ongedierte gemakkelijk in de gft-container kan kruipen. Vooral (later) bij warm weer geeft zoiets problemen: niet alleen met ongedierte, maar ook met de stank die vlot kan ontsnappen in de gemeenschappelijke opslagruimte in ons appartement.Toen ik hiervoor telefonisch contact opnam met Igean, zei de vrouw aan de andere kant van de lijn dat ik op het deksel een baksteen moest leggen om het deksel te kunnen sluiten. Dat vond ik nogal absurd. Als ik een oude gft-container door Igean laat vervangen door een nieuw exemplaar, dan mag ik toch wel verwachten dat de nieuwe gft-container een deugdelijk exemplaar is, en geen exemplaar dat van in den beginne niet deugt. Zij bleef echter bij haar standpunt dat ze deze gft-container niet gratis kon terugnemen, omdat haar supervisor dat zó aan haar gezegd had. Ik heb haar gezegd dat ik hiervoor dan een klacht zou indienen.Graag bekwam ik van u zo snel mogelijk (gratis) een nieuwe gft-container die deze keer wél in orde is, ter vervanging van deze nieuwe gft-container met mankementen.
huihuisvuil werd twee maal niet opgehaald
Maatschappelijke zetel en kantoor IGEAN milieu en veiligheidDoornaardstraat 60 2160 WommelgemTel. 03 350 08 11 E-mail: info@igean.beOndernemingsnummer: 0863137573btw-nummer: BE 863.137.573Afvalverwerking site noord IGEAN site noordOostmalsebaan 72 A 2960 Brecht (Sint-Lenaarts)Mevrouw, MijnheerIk ben 82 jaar en woon sedert 2007 in Brecht. Tot het jaar 2021 nooit enig probleem gehad met de reinigheids dienst die uitstekend werkt. Alle respect voor deze arbeiders die, ik moet het u niet vertellen ondergewaardeerd en onder betaald zijn. Ook de mensen van het containerpark zijn buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig. Een tijdje geleden is de reinigheidsdienst vergeten de huisvuil container op te halen. Na heel wat getelefoneer en foutieve informatie bleek de oplossing dat ik twee weken later bij de container het niet opgehaalde huisvuil in twee extra zakken moest plaatsen. Niet erg leuk want nu moest ik vier weken het stinkend vuil bijhouden en bovendien was er nog dat gesleur met de zakken wat op mijn leeftijd niet zo leuk is. Vorige maandag is men weer vergeten de container te ledigen. Met de vorige oplossing van nog 2 weken te wachten en de extra zakken ben ik helemaal niet akkoord. Ik ben helemaal niet van plan voor de rest van mijn leven 4 weken vuil bij te houden en voor extra zakken te zorgen. De huisvuil container staat voor de deur en ik verzoek u hem zo snel mogelijk te komen ledigen. Twee e-mails hebben nog altijd geen resultaat opgeleverd en het wordt dringend want vanaf zondag 20 juni ben ik een tijdje niet meer thuis. Het lijkt me logisch als uw dienst voor een tweede maal in korte tijd in de fout gaar dat uw dienst het probleem oplost en de problemen niet afwentelt op de klant.Ludo RossiScherpenbergstraat 31A 2960 BRECHTludorossi@telenet.beTelefoon : 034402193
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten