Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

een niet gerechtvardige betalling eissen

Geachte Na mijn relaas met FEDEX heeft de ICS heeft een schrijven gedaan waarop staat geschreven een bedrag over te maken van 54 euro . ook daar heb ik mijn relaas gedaan . Dat als er kosten aan zijn verbonden nog vooralleer de ontvanger zijn Item ontvangt eerst het bedrag moet over maken een FEDEX. zo niet krijgt de klant zijn pakket niet en kan deze worden teruggestuurt . dat om te voorkomen dat klanten hun item duurder is dan de voorzien prijs met invoer recht en taks en nu vertellen . de ICS VRAAGT mij dat ze een bewijs nodig hebben waarop ik deze item teruggestuurd hebt . ik weet niet eens welk Item over gaat en dan nog EERTS de klant op de hoogte brengen en dan zijn pakket afleveren. want de klanthet recht heeft deze te weigeren aan FEDEX en FEDEX heeft het recht deze niet te leveren zolang de verschuldigddee bedrag niet betaald is. met vriendelijke groeten

Afgesloten

Vordering incassobureau voor FEDEX EXPRESS

Via internet bestelde mijn dochter goederen. Deze werden geleverd. Er kwam ook een factuur van 9,41€ voor extra gemaakte kosten (douane/of zo iets). Dit leek vreemd en we hebben dat ook uit het oog verloren. Maanden later ontvang ik van dit incassobureau een vordering tot betaling van 39,57€ wegens nalatigheid. Ondanks dat ik geen andere communicatie (noch mijn dochter) heb gezien, kwam dit nogal dreigend over en heb ik de betaling uitgevoerd. Dit is echter allesbehalve klantvriendelijk en ik heb dat ook aan ICS laten weten. Toen ik op de website van FEDEX keek, zag ik dat er daar ook verkeerdelijk gebruik gemaakt wordt van hun logo (gevaar voor phishing mails). In de brief van ICS staat ook dat er niet wordt ingegaan op telefonische contacten, wat me vreemd overkomt. Graag onderzoek of deze betaling niet had moeten gebeuren en of er hier sprake is van frauduleus handelen van ICS. INdien het wel correct zou zijn, is er sprake van erg klantonvriendelijk handelen.

Afgesloten

ik ken deze niet , weet niet waar dit over gaat

Ik wens u te informeren dat ik een brief heb ontvangen van incassobureau ICS, gevestigd Noorderlaan 98 b29 te 2030 Antwerpen ivm een zogenaamde openstaande factuur bij jullie ten bedrage van 40,47 euro, verhoogd met 30,72 kosten. Dit is mijns inziens een vergissing aangezien ik naar mijn mening nooit contact heb gehad met FEDEX, en al helemaal niet een factuur van FEDEX heb ontvangen. Het is niet totaal niet mijn stijl om facturen te negeren of niet te betalen voor geleverde diensten, vandaar dat ik ten zeerste (en onaangenaam) verrast was een schrijven van een incassobureau te ontvangen in opdracht van FedEx Belgium, en dan nog voor zo een luttel bedrag (40 euro).ik bestel dagelijks via internet, ook heb ik gebeld naar noorderlaan, schoten (ics) ,

Afgesloten

valse facturen

ICS werd gevraagd door FedEx om 'voorgeschoten' btw en inklaringkosten te innen.Er werd echter niks besteld door het gezin, noch iets geleverd.enkel de factuur van betaling kwam.de naam van de ontvanger was trouwens verkeerd geschreven, de persoon die het pakket zogezegd heeft afgetekend is ook onbestaand, telefoonnummer op de invoice is onmogelijk,...reeds genomen acties:-gebeld met FedEx, daar is een factuur aanwezig in hun systeem-geen trackingnummer terug te vinden van de zending-de verzender in de USA gecontacteerd (mail en telefonisch) waaruit blijkt dat de door ICS geleverde documenten (commerciele invoice) niet door de verzender gemaakt zijn-verzender verscheept niks internationaal-verzender verkoopt zogenaamd verzonden artikel zelfs niet-ICS is telefonisch onbereikbaar-meegeleverde bewijzen zijn nogal vaag-Fedex gevraagd om alle documenten te bezorgen (trackingnummer, commerciele invoice, bewijs van levering, bewijs van effectieve overschrijving van de inklaring maw overschrijvingsbewijs van oa btw)volgende stappen:nogmaals ICS en FedEx contacteren aan nagaan hoe gemakkelijk het is om valse facturen in hun systeem te verwerken.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform