Via internet bestelde mijn dochter goederen. Deze werden geleverd. Er kwam ook een factuur van 9,41€ voor extra gemaakte kosten (douane/of zo iets). Dit leek vreemd en we hebben dat ook uit het oog verloren. Maanden later ontvang ik van dit incassobureau een vordering tot betaling van 39,57€ wegens nalatigheid. Ondanks dat ik geen andere communicatie (noch mijn dochter) heb gezien, kwam dit nogal dreigend over en heb ik de betaling uitgevoerd. Dit is echter allesbehalve klantvriendelijk en ik heb dat ook aan ICS laten weten. Toen ik op de website van FEDEX keek, zag ik dat er daar ook verkeerdelijk gebruik gemaakt wordt van hun logo (gevaar voor phishing mails). In de brief van ICS staat ook dat er niet wordt ingegaan op telefonische contacten, wat me vreemd overkomt. Graag onderzoek of deze betaling niet had moeten gebeuren en of er hier sprake is van frauduleus handelen van ICS. INdien het wel correct zou zijn, is er sprake van erg klantonvriendelijk handelen.