Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: ICS BV - INTERNATIONAL COLLECTION SERVICES

10/09/2022

ICS werd gevraagd door FedEx om 'voorgeschoten' btw en inklaringkosten te innen.Er werd echter niks besteld door het gezin, noch iets geleverd.enkel de factuur van betaling kwam.de naam van de ontvanger was trouwens verkeerd geschreven, de persoon die het pakket zogezegd heeft afgetekend is ook onbestaand, telefoonnummer op de invoice is onmogelijk,...reeds genomen acties:-gebeld met FedEx, daar is een factuur aanwezig in hun systeem-geen trackingnummer terug te vinden van de zending-de verzender in de USA gecontacteerd (mail en telefonisch) waaruit blijkt dat de door ICS geleverde documenten (commerciele invoice) niet door de verzender gemaakt zijn-verzender verscheept niks internationaal-verzender verkoopt zogenaamd verzonden artikel zelfs niet-ICS is telefonisch onbereikbaar-meegeleverde bewijzen zijn nogal vaag-Fedex gevraagd om alle documenten te bezorgen (trackingnummer, commerciele invoice, bewijs van levering, bewijs van effectieve overschrijving van de inklaring maw overschrijvingsbewijs van oa btw)volgende stappen:nogmaals ICS en FedEx contacteren aan nagaan hoe gemakkelijk het is om valse facturen in hun systeem te verwerken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform