ICS werd gevraagd door FedEx om 'voorgeschoten' btw en inklaringkosten te innen.Er werd echter niks besteld door het gezin, noch iets geleverd.enkel de factuur van betaling kwam.de naam van de ontvanger was trouwens verkeerd geschreven, de persoon die het pakket zogezegd heeft afgetekend is ook onbestaand, telefoonnummer op de invoice is onmogelijk,...reeds genomen acties:-gebeld met FedEx, daar is een factuur aanwezig in hun systeem-geen trackingnummer terug te vinden van de zending-de verzender in de USA gecontacteerd (mail en telefonisch) waaruit blijkt dat de door ICS geleverde documenten (commerciele invoice) niet door de verzender gemaakt zijn-verzender verscheept niks internationaal-verzender verkoopt zogenaamd verzonden artikel zelfs niet-ICS is telefonisch onbereikbaar-meegeleverde bewijzen zijn nogal vaag-Fedex gevraagd om alle documenten te bezorgen (trackingnummer, commerciele invoice, bewijs van levering, bewijs van effectieve overschrijving van de inklaring maw overschrijvingsbewijs van oa btw)volgende stappen:nogmaals ICS en FedEx contacteren aan nagaan hoe gemakkelijk het is om valse facturen in hun systeem te verwerken.