Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
onvolledig en niet leveren van online bestelling
Goeie dag,Op 02 januari 2023 bestelde ik 7 setjes kleerhangers Rollo (1 set = bestaat uit 4 stuks) en dit via jullie webshop home24.beOp 04 januari leverden jullie 1 kleerhanger (ipv 4 stuks)De voorraad kleerhangers was intussen uitverkocht. De overige zouden worden nageleverd van zodra deze voorradig zijn.Jullie hebben me bericht dat de kleerhanger als 1 product wordt geleverd en niet in meerdere producten (4).Op 05/01/2023 stuurde ik een printscreen van jullie website waarop staat vermeld dat 1 set 4 kleerhangers bevat en niet 1 kleerhanger.Intussen zijn de kleerhangers bij jullie opnieuw beschikbaar.Op 16/03/2023 stuurde ik een printscreen van jullie website waarop wordt aangegeven dat het produkt op voorraad is.Tot op heden heb ik mijn openstaande bestelling nog niet ontvangen nl- 6 sets (van 4 kleerhangers)- 3 kleerhangers. (De set werd slechts deels geleverd. Ik ontving 1 kleerhanger ipv 4)Op 06 maart en 16 maart stuurde ik een reminder. Een reactie van jullie blijft uit.Gelieve mijn openstaande bestelling zo snel mogelijk uit te leveren en me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt.
Ondermaatse service
Beste,Na een bestelling bij Home24, waar ik voor de bestelling telefonisch had gevraagd mijn bestelling zeker voor pasen te ontvangen werd positief geantwoord, dus bestelling gedaan, daarna liep het al mis, en was er in het magazijn een fout gebeurd waardoor mijn order vertraging opliep, na veel telefoneren werd op paasmaandag mijn order ingepland tot levering, enkele uren later werd deze weer geannuleerd wegens schade ontdekt in het depot, na contact met de transporteur kon men mij niet de overige goederen laten toekomen maar beloofde een snelle oplossing, na drie dagen over en weer telefoneren ben ik het meer als beu en krijg geen informatie over wat er beschadigd is en wanneer ik nu eindelijk de hoognodige levering mag ontvangen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten