Terug

onvolledig en niet leveren van online bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: HOME24

27/03/2023

Goeie dag,Op 02 januari 2023 bestelde ik 7 setjes kleerhangers Rollo (1 set = bestaat uit 4 stuks) en dit via jullie webshop home24.beOp 04 januari leverden jullie 1 kleerhanger (ipv 4 stuks)De voorraad kleerhangers was intussen uitverkocht. De overige zouden worden nageleverd van zodra deze voorradig zijn.Jullie hebben me bericht dat de kleerhanger als 1 product wordt geleverd en niet in meerdere producten (4).Op 05/01/2023 stuurde ik een printscreen van jullie website waarop staat vermeld dat 1 set 4 kleerhangers bevat en niet 1 kleerhanger.Intussen zijn de kleerhangers bij jullie opnieuw beschikbaar.Op 16/03/2023 stuurde ik een printscreen van jullie website waarop wordt aangegeven dat het produkt op voorraad is.Tot op heden heb ik mijn openstaande bestelling nog niet ontvangen nl- 6 sets (van 4 kleerhangers)- 3 kleerhangers. (De set werd slechts deels geleverd. Ik ontving 1 kleerhanger ipv 4)Op 06 maart en 16 maart stuurde ik een reminder. Een reactie van jullie blijft uit.Gelieve mijn openstaande bestelling zo snel mogelijk uit te leveren en me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt.

Berichten (1)

K. D.

Naar: HOME24

04/04/2023

Goeie dag,Inmiddels is dit de 4e reminder die ik stuur waarop jullie niet reageren. Wanneer mag ik mijn openstaande bestelling verwachten?Ik had gehoopt op een professionelere aanpak!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform