Slecht

40 punten Info

Meest recente klachten

B. B.
27/10/2025

abonnement opzeggen

Beste Ik heb vandaag 2 keer gebeld naar de klantendienst om mijn abonnement te laten opzeggen. Die man aan de telefoon zei ik kan dat niet doen 'ik heb zogezegd voor 3 jaar een abonnement'. Ik heb dit niet gevraagd voor 3 jaar. Ik kan mij dat niet permiteren elke maand +/- 14 euro te betalen voor HLN. Wat kan ik nog meer doen. Kunnen jullie mij helpen. Ik heb dit niet gewild. Alvast bedankt MVG Bianca Bomberna

In behandeling
B. V.
25/10/2025

HLN weigert meermaals opzegging van abbonnement

Beste, Meermaals heb ik pogingen ondernomen om mijn abonnement op Het Laatste Nieuws (HLN) op te zeggen. Dit abonnement bevat de complete service van online lezen en thuisbezorging (bij mijn ouders). Echter werd de krant meer en meer niet meer thuis bezorgd en had ik reeds meermaals bezorgklachten ingediend. Spijtig genoeg kwam er langs geen enkele concact-mogelijkheid een antwoord terug van hun klantendienst. Het is dan ook tot mijn grote verbazing dat het niet mogelijk is om uw abonnement éénvoudig online te kunnen beëindigen in de klantenzone. Ze maken het zodoende moeilijk om de klantendienst te kunnen bereiken om dit mogelijk te maken. Uiteindelijk ervoor gekozen om de gekoppelde domiciliëring op mijn VISA kaart te blokkeren. Echter resulteerde dit in onmiddellijke aanmaningen van HLN (terwijl er geen kranten meer werden bezorgd) en uiteindelijk zelf meermaals aanmaningen ontvangen via hun gerechtsdeurwaarder partner Intrum. Met hun heb ik wel contact gehad en hun vervolgens officieel schriftelijk op de hoogte gebracht van deze situatie. Na meermaals overleg gekozen om de openstaande kost te betalen om het dossier af te sluiten en af te zijn van het abonnement. Echter heeft HLN gewoon terug het abonnement actief geplaatst en volgt er dus binnenkort terug facturen. Opnieuw meermaals geprobeerd (telefonisch en via klantenformulier en chatbox) hun te bereiken maar tevergeefs. Zie in bijlage het schriftelijk schrijven en meermaals poging tot contact te leggen bij HLN.

In behandeling
S. L.
20/10/2025

Levering tijdens weekends

Beste, Ik ontvang sinds 3(!) weken geen weekend krant meer in het centrum van 3300 Tienen. Gelieve dit asap in orde te brengen. Mvg

In behandeling
B. R.
18/10/2025

Geen krant ontvangen

Ondanks meerdere meldingen van nietbontvangen van mijn krant op zaterdag ,nu reeds de 4de maal dat wij geen krant hebben ontvangen.krijgen niemand aan de lijn en alleen een creditnota van 2euro,wat kan ik daar mee?,,Wat wel opvalt ,ik woon in een assistentieflat nr 3 en er worden wel kranten hln gelevers op nr 1(rustoord)Onze flats liggen 30 meter verder en daar komt geen levering ,Waarom kan ik mijn abonnement niet opzeggen als ik toch geen krant ontvang,want deze loopt nog tot juni 2026.Na jullieklacht doorgezonden aan hun ,krijg ik ook geen antwoord noch uitleg,wat nu. HLN zou beter trug van verdeler veranderen,want er zijn klachten genoeg in gans Tienen.Mvg Betty Rombaut

In behandeling
N. D.
13/10/2025

Ik word aan het lijntje gehouden

Geachte mevrouw/heer, Ik heb mijn abonnement verandert naar hln digitaal lezen +tablet met startdatum 3/10/25.Vandaag 13/10 heb ik nog steeds geen tablet ontvangen.En sinds 6/10 heb ik zelfs geen enkele dag een papieren krant ontvangen.Ik heb op alle mogelijke manieren een mail gestuurd maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd.Als antwoord krijg ik telkens te lezen=>we zullen jouw bericht aan de juiste dienst doorgeven of wat jammer dat je jouw tablet nog niet ontvangen hebt.Nochtans hadden ze na mijn mail van 3/10 geantwoord dat ze het met spoed zouden behandelen en het zo snel mogelijk in orde brengen.Ik ben al jaren abonnee en om dan zo behandelt te worden.......

In behandeling

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 10 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform