Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 163
- Aantal klachten *
- 31
- Afgesloten klachten*
- 90%
- Antwoordratio*
- 11 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bedeling krant
Sinds juni 2025 is de bedeling via Bpost gestopt en wordt dit door een andere bedeler waarvan ik de naam niet ken overgenomen. Echter de bedeling is momenteel ronduit schandalig te noemen . recent voorbeeld : maandag 8/9 , krant ontvangen dinsdag 9/9 , niet ontvangen woensdag 10/9 , krant van dinsdag 9/9 ontvangen , deze van woensdag 10/9 niet donderdag 11/9 , krant niet ontvangen vrijdag 12/9 , krant ontvangen zaterdag 13/9 , krant niet ontvangen Telkens een bezorgklacht ingediend , antwoord gekregen van HLN dat zij de bezorger zouden contacteren doch er verandert helemaal niets aan deze toestand Help , kan u ons verder helpen aub
Opzegging abonnement HLN wegens herhaaldelijke wanprestatie bezorging
Geachte, Hierbij zeg ik mijn abonnement op HLN met onmiddellijke ingang op. De reden is de aanhoudende wanprestatie wat betreft de bezorging van de krant. Ondanks herhaaldelijke meldingen blijven de kranten te laat of zelfs helemaal niet geleverd worden. Als betalende abonnee heb ik recht op een correcte en tijdige levering. Daar dit structureel niet gebeurt, beschouw ik het contract als niet nagekomen. Op grond van de consumentenwetgeving behoud ik mij het recht voor het abonnement per direct te beëindigen, zonder verdere betalingsverplichting. Ik verzoek u tevens om een correcte afrekening te maken en de reeds betaalde maar niet-geleverde edities terug te storten. Gelieve mijn opzegging en de terugbetaling schriftelijk te bevestigen. Met aandrang, Jean-Marie Smets Abonnementsnummer A1003797464
Betaling en abonnement opgeschort
Beste, mijn domiciliering van mei 2025 is niet gebeurd. De reden weet ik niet. Er is altijd voldoende provisie. In juni is de domiciliering doorgegaan voor de maand juni. Op 26 juni gebeld met HLN na 20 minuten iemand z’n de lijn. Ik moest de betaling uitvoeren en haar doormailen. We zijn nu 8 juli en nog steeds geen abonnement dat werkt. Ondertussen als 4 keer gebeld…. Wat een slechte service.
Levering
Beste, reeds 4 zaterdagen na elkaar werd er geen krant geleverd. Er komt geen oplossing Enkel een mail met de vermelding dat ze mijn abonnement telkens 1 dag verlengen Maar ik wil gewoon mijn krant op zaterdag in mijn brievenbus Met vriendelijke groeten Jaak
Abonnement afgesloten door minderjarige zoon
Beste, in mei kreeg ik een melding in mijn KBC app dat er onvoldoende saldo op de rekening van mijn 12 jarige zoon zijn jongerenrekening stond om een Europese domiciliëring van dpg media uit te voeren. Ik belde onmiddellijk met dpg media om dit abonnement stop te zetten, wat ook gebeurde, en nu krijg ik 24 juni opnieuw deze melding met een nieuw abonneenummer en een nieuw mandaat. Ik belde en mailde al met hun diensten maar mijn zoon moet dit abonnement betalen tem april 2028?
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 11 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten