Meest recente klachten

H. V.
3/07/2024

cashback actie

Ik heb op 25 juni een aanvraag tot een cashback gedaan voor antikal en fixodent. Op 1 juli krijg ik een antwoord dat mijn aanvraag geweigerd is omdat mijn kasbon onleesbaar zou zijn. Ik voeg deze hier toe zodat u zelf kan oordelen. In dezelfde email zeggen ze me de cashback opnieuw aan te vragen. Op de pagina waar ze zelf naar linken zijn deze acties echter niet meer terug te vinden. enkel via google heb ik de pagina voor fixodent kunnen terugvinden, namelijk https://www.zininmeer.be/fixodent-cashback. voor de cashback van antikal vind ik helaas niets meer terug. Op de pagina kan de cashback echter niet meer aangevraagd worden. Ik contacteer hen via email met de vraag hoe de cashback opnieuw aan te vragen. Zij antwoorden dat de actie afgesloten is. In hun eigen voorwaarden (nog beschikbaar op de fixodent pagina) staat het volgende: "Scan de originele kassabon en upload deze met het formulier vóór 15/07/2024 op https://www.zininmeer.be/fixodent-cashback". Volgens hun eigen voorwaarden heb ik nog 12 dagen om de aanvraag in te dienen, maar zij weigeren alle hulp. Ik zie ook helemaal geen probleem met de leesbaarheid van mijn kasbon en vind dat mijn eerste aanvraag onterecht is geweigerd.

Afgesloten
R. M.
7/02/2024

Cashback blijkt niet te kloppen

Beste, Wij kochten een pak afwastabletten Dreft Platinum met een sticker cashback. De actie is volgens de sticker geldig tot april 2024.Bij een verzoek tot terugbetaling van 50% van de aankoopprijs, antwoordt u dat de afwastabletten niet meedoen aan de actie. Vanwaar dan de sticker op de verpakking ? Dit zie ik als misleidende reclame

Opgelost
P. E.
23/10/2023

Problemen met terugbetaling

beste ,Mijn vrouw heeft gebruik gemaakt van de actie 50 % terugbetaling en heeft hiervoor 2 keren een rekening ingediend terwijl dit blijkbaar maar 1 keer mag , dit heeft ze ter goede trouw gedaan en er is maar 1 keer een terugbetaling gedaan en de 50 % van het hoogste bedrag van de Febreze textiel is niet terugbetaald .

Afgesloten
R. U.
16/02/2023

50 euro cashback BEKO actie

Beste, Ik heb meegedaan met de BEKO cashback actie van 50 euro op wasmachines (November 22) . Wasmachine gekocht via BOL.com Via BEKO website aangemeld met serienummer en rekeningnummer. Naar het schijnt had BEKO me de verkeerde website gegeven ( NL ipv BE ) Erna wederom op de Belgische website mijn gegevens moeten invullen en is dit opgepakt door PROMOLIFE ( HighCO DATA ) Na een lange tijd wachten en geen geld te hebben ontvangen heb ik meerdere malen via telefoon (4x) en email (3x) contact met hun opgenomen. Het zou geregeld worden. Nu zeggen ze ineens dat mijn code al is gebruikt en ik niets meer terugkrijg, terwijl ze de vorige keer zeiden dat ze het invullen van de foute website moesten terugdraaien en dit via hun manager ging. Al met al vind ik dit een zeer slechte zaak en is dit erg slechte reclame voor BEKO zelf.

Afgesloten
P. G.
9/06/2021

Terugbetaling aankoop

Beste, volgens bijgevoegde documenten deed ik en een vriend mee aan de actie van Kruidvat 100 % terugbetaald. Volledig conform de regels en per mail werd mij de betrugbetaling bevestigd binnen de 6 weken ( aankoop dateert van 16 03 21)Promolife bevetsigt mij via mail dat er geen datum op een terugbetaling kan gekleefd worden! Hoeveel mensen weten nog dat ze dit hebben aangekocht...vindt dit niet correct. Andere aankopen in actie kregen we steeds terugbetaaldmaarn u plots met deze aankoop blijkt het niet te lukken

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform