Ik heb op 25 juni een aanvraag tot een cashback gedaan voor antikal en fixodent.
Op 1 juli krijg ik een antwoord dat mijn aanvraag geweigerd is omdat mijn kasbon onleesbaar zou zijn. Ik voeg deze hier toe zodat u zelf kan oordelen.
In dezelfde email zeggen ze me de cashback opnieuw aan te vragen. Op de pagina waar ze zelf naar linken zijn deze acties echter niet meer terug te vinden. enkel via google heb ik de pagina voor fixodent kunnen terugvinden, namelijk https://www.zininmeer.be/fixodent-cashback. voor de cashback van antikal vind ik helaas niets meer terug.
Op de pagina kan de cashback echter niet meer aangevraagd worden.
Ik contacteer hen via email met de vraag hoe de cashback opnieuw aan te vragen.
Zij antwoorden dat de actie afgesloten is.
In hun eigen voorwaarden (nog beschikbaar op de fixodent pagina) staat het volgende:
"Scan de originele kassabon en upload deze met het formulier vóór 15/07/2024 op
https://www.zininmeer.be/fixodent-cashback".
Volgens hun eigen voorwaarden heb ik nog 12 dagen om de aanvraag in te dienen, maar zij weigeren alle hulp.
Ik zie ook helemaal geen probleem met de leesbaarheid van mijn kasbon en vind dat mijn eerste aanvraag onterecht is geweigerd.