Terug

cashback actie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: HIGHCO DATA BENELUX

03/07/2024

Ik heb op 25 juni een aanvraag tot een cashback gedaan voor antikal en fixodent. Op 1 juli krijg ik een antwoord dat mijn aanvraag geweigerd is omdat mijn kasbon onleesbaar zou zijn. Ik voeg deze hier toe zodat u zelf kan oordelen. In dezelfde email zeggen ze me de cashback opnieuw aan te vragen. Op de pagina waar ze zelf naar linken zijn deze acties echter niet meer terug te vinden. enkel via google heb ik de pagina voor fixodent kunnen terugvinden, namelijk https://www.zininmeer.be/fixodent-cashback. voor de cashback van antikal vind ik helaas niets meer terug. Op de pagina kan de cashback echter niet meer aangevraagd worden. Ik contacteer hen via email met de vraag hoe de cashback opnieuw aan te vragen. Zij antwoorden dat de actie afgesloten is. In hun eigen voorwaarden (nog beschikbaar op de fixodent pagina) staat het volgende: "Scan de originele kassabon en upload deze met het formulier vóór 15/07/2024 op https://www.zininmeer.be/fixodent-cashback". Volgens hun eigen voorwaarden heb ik nog 12 dagen om de aanvraag in te dienen, maar zij weigeren alle hulp. Ik zie ook helemaal geen probleem met de leesbaarheid van mijn kasbon en vind dat mijn eerste aanvraag onterecht is geweigerd.

Bemiddeling door Testaankoop 05 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform