Terug

50 euro cashback BEKO actie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. U.

Naar: HIGHCO DATA BENELUX

16/02/2023

Beste, Ik heb meegedaan met de BEKO cashback actie van 50 euro op wasmachines (November 22) . Wasmachine gekocht via BOL.com Via BEKO website aangemeld met serienummer en rekeningnummer. Naar het schijnt had BEKO me de verkeerde website gegeven ( NL ipv BE ) Erna wederom op de Belgische website mijn gegevens moeten invullen en is dit opgepakt door PROMOLIFE ( HighCO DATA ) Na een lange tijd wachten en geen geld te hebben ontvangen heb ik meerdere malen via telefoon (4x) en email (3x) contact met hun opgenomen. Het zou geregeld worden. Nu zeggen ze ineens dat mijn code al is gebruikt en ik niets meer terugkrijg, terwijl ze de vorige keer zeiden dat ze het invullen van de foute website moesten terugdraaien en dit via hun manager ging. Al met al vind ik dit een zeer slechte zaak en is dit erg slechte reclame voor BEKO zelf.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform