Meest recente klachten

A. C.
1/06/2018

Hersteld scherm gsm kwaliteit ondermaats.

Moto G5 Plus binnen gedaan om gebarsten scherm te vervangen voor een prijs van 89€ (toestel nieuwprijs was 250€).Tot 2 maal toe was me gezegd dat het vervangscherm origineel van Lenovo/Motorola was.Herstelling duurde 1,5u. Bij het informeren na 1u zag ik mijn toestel achter de toonbank liggen met drukklemmen erop waarop ik vroeg of ze wel de adhesive hebben gebruikt zoals alle gelijmde toestellen gefabriceerd worden. Het antwoord daarop was tot mijn verbijstering: Nee, wij gebruiken T7000 lijm (of zoiets). Waarop ik vroeg of ik het toestel ooit nog wel zal open krijgen voor wie weet een nieuwe herstelling. Ja hoor, zeiden ze, speciale lijm.De lijm komt nota bene langs 1 zijde tussen frame en display tussenuit.Ik neem uiteindelijk het toestel in ontvangst (vrijdagnamiddag) en merk in de loop van de avond op dat de backlight van het scherm rondom vrij duidelijk zichtbaar is, wat origineel zeker niet zo was.Ook merk ik op een gegeven moment op dat, vooral bij wit scherm, het scherm vlekken vertoond. Lichtere plekken.Ook de helderheid is in verre niet meer zo sterk als origineel.Komt er nog eens bij dat mijn ID-touch button niet mooi voor de schermopening zit waardoor er vuil zich in deze opening ophoopt.Alles wijst op zeker geen kwalitatief display en een ondermaatste kwaliteit van herstelling.

Opgelost
A. C.
19/01/2017

Beschadigt de te herstellen toestellen

Op 19/01/2017 heb ik de batterij van mijn Iphone 6 smartphone laten vervangen bij Hiphone Oostende. Bij het terugkrijgen is er aan de zijkant een heleboel kappen in het aluminium frame. Dit is veroorzaakt door het ondeskundig verwijderen van het scherm. Bij het aanspreken hierover claimde de verkoper dat dit zo al was, en dat zij daar niets mee te maken hebben. Je kon gewoon zien dat hij regelrecht aan het liegen was. Toen ik duidelijk maakte dat dit niet aanvaardbaar was begon hij bijna te dreigen dat ik moest betalen. Ik ben echt geschrokken dat zulke winkels hun deuren mogen opendoen in België.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform