Moto G5 Plus binnen gedaan om gebarsten scherm te vervangen voor een prijs van 89€ (toestel nieuwprijs was 250€).Tot 2 maal toe was me gezegd dat het vervangscherm origineel van Lenovo/Motorola was.Herstelling duurde 1,5u. Bij het informeren na 1u zag ik mijn toestel achter de toonbank liggen met drukklemmen erop waarop ik vroeg of ze wel de adhesive hebben gebruikt zoals alle gelijmde toestellen gefabriceerd worden. Het antwoord daarop was tot mijn verbijstering: Nee, wij gebruiken T7000 lijm (of zoiets). Waarop ik vroeg of ik het toestel ooit nog wel zal open krijgen voor wie weet een nieuwe herstelling. Ja hoor, zeiden ze, speciale lijm.De lijm komt nota bene langs 1 zijde tussen frame en display tussenuit.Ik neem uiteindelijk het toestel in ontvangst (vrijdagnamiddag) en merk in de loop van de avond op dat de backlight van het scherm rondom vrij duidelijk zichtbaar is, wat origineel zeker niet zo was.Ook merk ik op een gegeven moment op dat, vooral bij wit scherm, het scherm vlekken vertoond. Lichtere plekken.Ook de helderheid is in verre niet meer zo sterk als origineel.Komt er nog eens bij dat mijn ID-touch button niet mooi voor de schermopening zit waardoor er vuil zich in deze opening ophoopt.Alles wijst op zeker geen kwalitatief display en een ondermaatste kwaliteit van herstelling.