Meest recente klachten

B. T.
9/07/2023

Saunakaart 12 beurten Hezemeer niet meer geldig !

Beste,Enkele jaren geleden kochten wij bij Hezemeer Sauna te Laakdal een 12 beurten saunakaart (zonder vervaldatum). Hiervan hebben we 4 beurten opgebruikt. Afgelopen week hebben wij ons terug aangemeld aan de receptie bij Hezemeer en daar melden ze ons dat deze papieren beurtenkaart niet meer aanvaard zal worden. De beurtenkaart heeft géén einddatum of beperkte geldigheidsdatum. Omdat dit nog een papieren kaart is willen ze deze niet meer aanvaarden. Dit is niet correct. Wij hebben betaald voor deze beurtenkaart en vermits hier geen geldigheidsdatum opstaat moet deze ons inziens nog aanvaard worden. Graag vervanging naar een digitale kaart of terugbetaling.

Afgesloten
G. T.
4/03/2023

Beurtenkaarten

Beste, ik bestelde tijdens een actie beurtenkaarten ter waarde van 1065 euro, omdat er voor 40 beurten er nog eens 20 gratis bijkwamen dus 60 in totaal. Wij bezochten de sauna destijds steeds met het volledige gezin van 5 en minstens 4 maal per jaar. Bij de aankoop werd mij verzekerd dat de beurtenkaarten niet zouden vervallen en dus steeds geldig zouden blijven. Bij de aankoop was ik nog in het bezit van beurtenkaarten van een vorige aankoop. Bij het voorlaatste bezoek werden de oude beurtenkaarten op een scankaart gezet maar de nieuwe 60 had ik toen niet bij me. Nadat mij ter ore was gekomen dat de sauna was overgenomen, heb ik contact opgenomen met de sauna, waar men mij verzekerde dat, na het doormailen van de gevraagde foto's van zowel de kartonnen beurtenkaarten als de scankaart, dit geen probleem was en ze de kartonnen beurtenkaarten zonder probleem zouden overzetten op de scankaart. Door corona en nog een jaar van veel privé problemen waren wij niet in staat om eerder nog een bezoek te brengen aan de sauna. toen dat uiteindelijk wel lukte bleek het plots niet meer mogelijk om deze beurtenkaarten nog te gebruiken. In de mails is wel een datum gevallen maar werd er enkel melding gemaakt van veiligheid en is er nergens een aanwijzing te vinden dat ze zouden komen te vervallen, anders had ik wel iemand gezocht die ze in mijn plaats had kunnen komen aanbieden in de sauna Op vraag van de receptie zijn de foto's opnieuw doorgestuurd zogezegd om dit probleem voor te leggen aan de hoofdzetel in Nederland. Tot op vandaag heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Ik zou nog een regeling kunnen accepteren door de gratis beurten te laten vallen omdat ondertussen alles veel duurder is geworden. Ook is gebleken dat er in de jaren van corona het sauna complex er sterk is op achteruit gegaan, misschien mede door de overname, waardoor wij het nut er niet meer van inzien om het complex nog te bezoeken indien er geen aanvaardbare regeling kan worden getroffen. Om nog te zwijgen over de emotionele schade en stress dit ons gezin heeft toegebracht in deze al zo dure en moeilijke tijden. Wij zullen dan ook niet nalaten onze vrienden en kennissen van deze situatie op de hoogte te brengen van de situatie via sociale media. Hoogachtend.

Afgesloten
N. C.
17/10/2022

Problemen met beurtenkaart

Ik en mijn man komen al meer dan 10 jaar naar Hezemeer. We eten en drinken er ook altijd, maar dat maakt uiteindelijk niets uit. Met veel plezier, want we vinden het geweldig.18/12/21 hebben we daarom een nieuwe beurtenkaart gekocht van 20 + 4 gratis.We hadden blijkbaar nog enkele andere beurten, maar we dachten geen probleem. Men heeft dan zonder ons medeweten telkens beurten afgenomen van de langst geldige kaart (2023).Er is ons niets gezegd van de 1-jarige geldigheid. Anders hadden we er zeker geen 20 genomen. Het zou ergens geafficheerd geweest zijn, maar gewoon eventjes mondeling iets melden is niet gebeurd. Je hebt net een dag ontspanning achter de rug en dan ben je daar niet mee bezig. Januari/februari waren geen normale maanden door de nog steeds aanslepende covidcrisis op dat ogenblik. Mijn man werkt lange dagen en we kunnen ons niet altijd vrijmaken om te komen ontspannen. We zijn 50 plussers en hebben af en toe nood aan ontspanning zoals Hezemeer.We gaan binnen 2 weken nog eens terug, maar ik ga binnen met stress, omdat ik me zo slecht begrepen voel door het team. Ik zie nu onze welverdiende centjes zomaar in rook opgaan. Op lange termijn is dit geen goede economische zet. De antwoorden op mijn mails zijn zeer onpersoonlijk en zonder enige vorm van respect. Ook bij het moederbedrijf in Nederland krijg ik geen gehoor. Het gaat hier om meer dan 500 euro dat verloren is.Alvast bedankt dat ik mijn verhaal kan doen.

Afgesloten
H. A.
17/08/2022

niet aanvaarden van abonnement

Wij hadden voor corona abonnement sauna genomen van 20 beurten (waarde 500€), wensten eind juli opnieuw beurten op te nemen, na een periode van 2 jaar niet te kunnen gebruiken (wegens corona en persoonlijke redenen)(slechts 6 beurten opgenomen), maar dit werd geweigerd wegens niet-meer-geldig,

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform