Ik en mijn man komen al meer dan 10 jaar naar Hezemeer. We eten en drinken er ook altijd, maar dat maakt uiteindelijk niets uit. Met veel plezier, want we vinden het geweldig.18/12/21 hebben we daarom een nieuwe beurtenkaart gekocht van 20 + 4 gratis.We hadden blijkbaar nog enkele andere beurten, maar we dachten geen probleem. Men heeft dan zonder ons medeweten telkens beurten afgenomen van de langst geldige kaart (2023).Er is ons niets gezegd van de 1-jarige geldigheid. Anders hadden we er zeker geen 20 genomen. Het zou ergens geafficheerd geweest zijn, maar gewoon eventjes mondeling iets melden is niet gebeurd. Je hebt net een dag ontspanning achter de rug en dan ben je daar niet mee bezig. Januari/februari waren geen normale maanden door de nog steeds aanslepende covidcrisis op dat ogenblik. Mijn man werkt lange dagen en we kunnen ons niet altijd vrijmaken om te komen ontspannen. We zijn 50 plussers en hebben af en toe nood aan ontspanning zoals Hezemeer.We gaan binnen 2 weken nog eens terug, maar ik ga binnen met stress, omdat ik me zo slecht begrepen voel door het team. Ik zie nu onze welverdiende centjes zomaar in rook opgaan. Op lange termijn is dit geen goede economische zet. De antwoorden op mijn mails zijn zeer onpersoonlijk en zonder enige vorm van respect. Ook bij het moederbedrijf in Nederland krijg ik geen gehoor. Het gaat hier om meer dan 500 euro dat verloren is.Alvast bedankt dat ik mijn verhaal kan doen.