Meest recente klachten

W. V.
23/02/2025

PRINTER

Hallo, Ik heb een printer die in orde is maar niet werkt als hij aangesloten wordt op mijn HP laptop die ik als zodanig gekocht heb maar een notebook blijkt te zijn en niet beschikt over een cd ingang en zo geprogrammeerd is dat men enkel met een HP printer kan printen. Ik eis dat HP er voor zorgt dat ik met mijn Canon printer op mijn HP notebook kan printen. Ik weet nog niet of hier over de mededingingsautoriteit moet worden ingelicht .

Afgesloten
L. M.
19/09/2024

onduidelijke formulering van cashback

Geachte mevrouw/heer, Op 08/09/2024, kocht ik een laptop HP envy x360 Laptop 14-fa0008nb met HP Act MPP RECHBL NFB PEN-TILT. Ik stel echter vast dat ik de beloofde 100 euro cashback niet kan ontvangen. Ik kan het accessoire wat ik gekocht heb niet aanduiden bij het formulier om de cashback aan te vragen. Terwijl op de site stond dat je zelf mocht kiezen welk accessoire je aankocht bij de laptop om de cashback te ontvangen. Dit heeft geleid tot een duurdere laptop dan we hadden voorzien. Het was onduidelijk op de website over welke accessoires voldoen aan de actie. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 30/09/2024 deze 100 euro cashback alsnog te storten op dit rekeningnummer: BE79 7331 6031 2233 Met vriendelijke groeten, Linda Martens Bijlage: - Kopie factuur - screenshot van de website

Afgesloten
A. V.
2/07/2024

Herstelling/garantie

Beste, Ik kocht voor mijn ouders (bejaarde mensen) in 2021 een laptop ( HP 14s-dq2022nb Azerty) voor 496 euro. Mijn ouders gebruiken die enkel voor internetbankieren, mails versturen, nieuws lezen, online puzzels maken,… Kortom eenvoudig simpel gebruik. Net voor dat ze deze laptop 2 jaar in gebruik hadden, viel die volledig uit. Hij werd teruggestuurd en hersteld want het gebeurde net binnen de garantieperiode. Het moederbord ging stuk en moest vervangen worden. Nu, nog geen jaar later, valt deze laptop opnieuw compleet uit. Nu blijkt het moederbord alweer opnieuw stuk en dient vervangen te worden. Aangezien het moederbord als het ware de essentie is van een computer, gaat dus een nieuwe computer binnen de twee jaar stuk en na herstelling (nieuw moederbord) al opnieuw stuk binnen het jaar. Dat lijkt mij echt niet te kloppen want nu zouden mijn ouders de herstelling zelf moeten betalen want de garantieperiode is voorbij. En de herstellingskost ligt hoger dan de aankoopprijs. Dit is absurd, vind ik. Het is duidelijk een probleem bij de productie van HP. En geen probleem van foutief of zwaar gebruik van de laptop. Dus het kan niet correct zijn dat mijn ouders als consument hiervan de dupe zijn, toch? Ik durf ook in vraag stellen hoe grondig die eerste herstelling eigenlijk was als het moederbord het binnen het jaar al opnieuw begeeft. Is er wel echt een nieuw moederbord gestoken of is de laptop slechts opgelapt goed wetende dat dit zou gebeuren en mijn ouders alsnog voor grote kosten zouden komen staan? Coolblue verwees mij zelf door naar een instantie rond consumentenrechten op mijn vraag of ik hierover bij Coolblue dan een klacht kan indienen. Kan test-aankoop hierin iets betekenen?

Afgesloten
H. M.
29/12/2023

Chromebook werkt niet meer, reparatie bracht geen soelaas.

Na 2 jaar was ons Chromebook stuk. Het werd 'gerepareerd', maar werkte nog steeds niet naar behoren. Heel regelmatig kon het Chromebook niet opgestart worden. Maar we bleven telkens proberen. Nu lukt het helemaal niet meer. Ook in Coolblue kregen ze hem niet meer aan de praat. Kostprijs Chromebook was € 400, 'zogenaamde' reparatie (scherm zou vervangen geweest zijn) kostte ongeveer € 200 (juni 2023). Dus reeds € 600 betaald voor een toestel dat nog steeds niet werkt. Opnieuw binnenbrengen zou nog eens € 200 kosten. Schandalig toch!

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform