Terug

onduidelijke formulering van cashback

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: HEWLETT - PACKARD BELGIUM

19/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 08/09/2024, kocht ik een laptop HP envy x360 Laptop 14-fa0008nb met HP Act MPP RECHBL NFB PEN-TILT. Ik stel echter vast dat ik de beloofde 100 euro cashback niet kan ontvangen. Ik kan het accessoire wat ik gekocht heb niet aanduiden bij het formulier om de cashback aan te vragen. Terwijl op de site stond dat je zelf mocht kiezen welk accessoire je aankocht bij de laptop om de cashback te ontvangen. Dit heeft geleid tot een duurdere laptop dan we hadden voorzien. Het was onduidelijk op de website over welke accessoires voldoen aan de actie. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 30/09/2024 deze 100 euro cashback alsnog te storten op dit rekeningnummer: BE79 7331 6031 2233 Met vriendelijke groeten, Linda Martens Bijlage: - Kopie factuur - screenshot van de website

Bemiddeling door Testaankoop 04 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform