Meest recente klachten

M. D.
21/04/2021

KLACHT - niet naleven afspraak

BesteOp 12/04 hebben we u collega van het callcenter Witgoed hersteldienst aan de lijn gehad ( Tel 03/8083691 ).Hij bracht ons in contact met Het Herstellertje (0495/198958). Dit nummer kunnen we zelf niet opbellen, de mailbox zit vol en we krijgen de melding dat we geen boodschap kunnen achterlaten.De collega van de planning heeft ons op 12/04 terug opgebeld. We hebben haar toen het volgende meegedeeld:Op 31/03 is de technieker van Het Herstellertje bij ons langs geweest om een probleem aan de vaatwas vast te stellen. Hij is nog geen 10 minuten binnen geweest, maar volgens afspraak hebben we het forfaitair bedrag van 79 euro betaald (voorrijkost en nazicht probleem). Er zou een onderdeel besteld moeten worden. De administratieve dienst zou ons terug opbellen, maar we hebben niemand gehoord.Op 12/04 dan uiteindelijk zelf naar Witgoed / Herstellertje gebeld.Wat bleek het onderdeel was binnen maar ze waren ons vergeten op te bellen.Op 14/04 zou de technieker tussen 13 en 18 uur bij ons langskomen om het onderdeel te installeren. Niemand gezien.Teruggebeld naar Het Herstellertje, en een nieuwe afspraak gekregen op 16/04 tussen 13 en 18 uur.Rond 17 uur op de 16e nog niemand gezien, dus hebben we terug opgebeld.De technieker werd gecontacteerd. Hij zat momenteel nog op een andere locatie, maar zou zeker nog langskomen.Niemand gezien.Op 20/04 opnieuw opgebeld om te laten weten dat de technieker niet is komen opdagen.Een nieuwe afspraak vastgelegd op 21/04 tussen 9 en 13 uur.En OPNIEUW niemand gezien.Ik heb Het Herstellertje opgebeld, terug automatisch antwoord dat mailbox vol zit en er geen gesprek achtergelaten kan worden.Gebeld naar Witgoed hersteldienst, ze hebben mijn ongenoegen genoteerd en zullen de boodschap doorgeven aan Het Herstellertje. Voor de 3e maal op rij is er niemand komen opdagen.En zijn jullie niet bereikbaar.Ronduit schandalig.Het minste dat jullie kunnen doen om frustraties te voorkomen is een seintje geven als de technieker er (weeral) niet zal geraken. Dit toont van weinig professionaliteit en service.Ik verwacht verdere info en opnieuw een nieuwe afspraak om het onderdeel te installeren. Dit probleem en deze uiterst vervelende situatie moet verholpen worden.We zitten nu al 3 weken zonder werkende vaatwas. Mvg

Afgesloten
M. T.
5/04/2021

zij herstellen niets, rekenen voorrijkosten en verdwijnen

U kwam een diagnose doen van een defect aan vaatwasser. U beweerde een onderdeel (een sensor) te moeten bestellen, en u zou me opbellen om dit onderdeel te komen installeren binnen 3 dagen. U rekende de voorrijkost (79 EUR, die u op eigen initiatief afrondde naar 80) aan en verdween. U neemt geen contact meer op. Het nummer waarmee u me opbelde om de eerste afspraak vast te leggen is onbereikbaar. U antwoordt niet op sms of WhatsApp berichten naar dit nummer. De dame die het callcenter van uw 'bedrijf' bemant wil me de naam van de hersteller, noch van de CEO van 'het bedrijf' geven. Ze zegt dat het onderdeel wellicht nog niet geleverd is. Nochtans gaat het over een sensor die ik op diverse webshops online kan bestellen en morgen in huis kan hebben. Uw werkwijze komt zeer frauduleus over: u gaat bij mensen aan huis, stelt op korte tijd een soort 'diagnose' en int de voorrijkosten. Daarmee is voor u de kous af. Als deze hersteller eerlijk is, waarom is hij dan telefonisch niet bereikbaar? Bovendien: het document dat hij invulde, daar staat bovenaan een zgn. factuurnummer op, maar het bevat niet de gegevens die een geldig factuur moet bevatten.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform