BesteOp 12/04 hebben we u collega van het callcenter Witgoed hersteldienst aan de lijn gehad ( Tel 03/8083691 ).Hij bracht ons in contact met Het Herstellertje (0495/198958). Dit nummer kunnen we zelf niet opbellen, de mailbox zit vol en we krijgen de melding dat we geen boodschap kunnen achterlaten.De collega van de planning heeft ons op 12/04 terug opgebeld. We hebben haar toen het volgende meegedeeld:Op 31/03 is de technieker van Het Herstellertje bij ons langs geweest om een probleem aan de vaatwas vast te stellen. Hij is nog geen 10 minuten binnen geweest, maar volgens afspraak hebben we het forfaitair bedrag van 79 euro betaald (voorrijkost en nazicht probleem). Er zou een onderdeel besteld moeten worden. De administratieve dienst zou ons terug opbellen, maar we hebben niemand gehoord.Op 12/04 dan uiteindelijk zelf naar Witgoed / Herstellertje gebeld.Wat bleek het onderdeel was binnen maar ze waren ons vergeten op te bellen.Op 14/04 zou de technieker tussen 13 en 18 uur bij ons langskomen om het onderdeel te installeren. Niemand gezien.Teruggebeld naar Het Herstellertje, en een nieuwe afspraak gekregen op 16/04 tussen 13 en 18 uur.Rond 17 uur op de 16e nog niemand gezien, dus hebben we terug opgebeld.De technieker werd gecontacteerd. Hij zat momenteel nog op een andere locatie, maar zou zeker nog langskomen.Niemand gezien.Op 20/04 opnieuw opgebeld om te laten weten dat de technieker niet is komen opdagen.Een nieuwe afspraak vastgelegd op 21/04 tussen 9 en 13 uur.En OPNIEUW niemand gezien.Ik heb Het Herstellertje opgebeld, terug automatisch antwoord dat mailbox vol zit en er geen gesprek achtergelaten kan worden.Gebeld naar Witgoed hersteldienst, ze hebben mijn ongenoegen genoteerd en zullen de boodschap doorgeven aan Het Herstellertje. Voor de 3e maal op rij is er niemand komen opdagen.En zijn jullie niet bereikbaar.Ronduit schandalig.Het minste dat jullie kunnen doen om frustraties te voorkomen is een seintje geven als de technieker er (weeral) niet zal geraken. Dit toont van weinig professionaliteit en service.Ik verwacht verdere info en opnieuw een nieuwe afspraak om het onderdeel te installeren. Dit probleem en deze uiterst vervelende situatie moet verholpen worden.We zitten nu al 3 weken zonder werkende vaatwas. Mvg