U kwam een diagnose doen van een defect aan vaatwasser. U beweerde een onderdeel (een sensor) te moeten bestellen, en u zou me opbellen om dit onderdeel te komen installeren binnen 3 dagen. U rekende de voorrijkost (79 EUR, die u op eigen initiatief afrondde naar 80) aan en verdween. U neemt geen contact meer op. Het nummer waarmee u me opbelde om de eerste afspraak vast te leggen is onbereikbaar. U antwoordt niet op sms of WhatsApp berichten naar dit nummer. De dame die het callcenter van uw 'bedrijf' bemant wil me de naam van de hersteller, noch van de CEO van 'het bedrijf' geven. Ze zegt dat het onderdeel wellicht nog niet geleverd is. Nochtans gaat het over een sensor die ik op diverse webshops online kan bestellen en morgen in huis kan hebben. Uw werkwijze komt zeer frauduleus over: u gaat bij mensen aan huis, stelt op korte tijd een soort 'diagnose' en int de voorrijkosten. Daarmee is voor u de kous af. Als deze hersteller eerlijk is, waarom is hij dan telefonisch niet bereikbaar? Bovendien: het document dat hij invulde, daar staat bovenaan een zgn. factuurnummer op, maar het bevat niet de gegevens die een geldig factuur moet bevatten.