Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
betwisting veilingresultaat – foutieve statusmelding (“Expired”)
Geachte heer/mevrouw, Op 16 december 2025 nam ik deel aan de online veiling van een Dacia Dokker (2020) via uw platform. Mijn laatste en geldige bod bedroeg €5.600. Toen de veiling volgens het systeem eindigde, werd op mijn scherm bij de sectie "Resterende tijd" de status “Expired” weergegeven. Tegelijkertijd werd ik door het systeem aangeduid als hoogste bieder. Ik heb hiervan een screenshot als bewijs. Na telefonisch contact en mailverkeer werd mij meegedeeld dat er om 19:42 een hoger bod werd geplaatst door een andere bieder. Als dit correct is, zou ik niet de status “Expired” hebben moeten zien en had ik de mogelijkheid moeten krijgen om een nieuw bod uit te brengen. Dit zou rechtmatig zijn, aangezien het platform mij verkeerd informeerde. Bovendien vermeldt uw website dat de sluitingstijd 19:51 was, wat in strijd is met wat ik heb gezien op het moment van afsluiten. Ik heb deze klacht eerder op 18 december 2025 per e-mail naar jullie gestuurd, maar tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. Ik verzoek jullie vriendelijk om: De volledige biedingsgeschiedenis van deze veiling te bezorgen, inclusief exacte tijdstempels. Een verklaring te geven voor de tegenstrijdige status- en tijdsweergaven. Uw standpunt mee te delen inzake de toewijzing van deze veiling. Met vriendelijke groet Ter onderbouwing van mijn klacht voeg ik de volgende bijlagen toe: Screenshot van mijn scherm: waarop de tijd 19:46 staat en de status “Expired” wordt weergegeven, met de melding dat ik de hoogste bieder ben. Screenshot van uw website: waarop de sluitingstijd van de veiling 19:51 wordt vermeld, wat niet overeenkomt met de informatie die ik op mijn scherm zag. E-mailverkeer: inclusief de communicatie die ik met uw klantenservice heb gehad.
Auto verkocht met defect versnellingsbak
Beste,Ik zag op de Hammertime.be een Opel Zafira, van 2014 met 135 9xx op de kilometerstand. Bij de schades of bijzonderheden stond normaal gebruiksporen. Ik heb de Opel voor 6631,35 euro overgenomen. Toen ik de auto ging ophalen op 23 mei 2022 kon ik met veel moeite de versnelling in zijn 1 duwen, Ik probeerde de achteruit en was het zelfde probleem. De rest van de versnellingen deden het wel met een beetje moeite. Ik vroeg aan de meneer van Hammertime.be die er toen was. Waarom er niks op de advertentie stond over deze mankement. Hij zei dat ze dat niet wisten en dat ze de auto's 10 meter naar voren en 10 m naar achteren mee rijden als ze die testen. Ik zei het is juist het probleem aan die auto. En toen zei hij dat de auto's verkocht worden in staat waar die zich in bevinden. Ik zei ja dat kan als jullie de defecten erbij vermelden. Ik dacht misschien is het iets kleins. Ik heb de auto naar een garage gebracht. 3 dagen later werd ik door de garagist gebeld en vertelde me dat hij de versnellingsbak er uit heeft gehaald en dat er los ijzer stukken in de versnellingsbak zijn. De versnellingsbak, vliegwiel en koppeling moeten vervangen worden. En dat het me rond de 4000 euro gaat kosten. Exclusief de EGR, oliedruksensor, 2 banden, 2 remschijven en alle remblokken. Dat is rond de 1500 euro maar ik tel dat niet mee omdat het normaal onderhoud is als je een auto koopt in staat waar hij zich in bevindt.Ik hou de Hammertime.be aansprakelijk voor de kosten van de versnellingsbak omdat ze dat niet vermeld hebben. En ze veilen auto's zonder een kijkdag. Ik zie graag een reactie tegemoet.
NIET VERMELDEN VAN ZEER BELANGRIJKE MELDINGEN
IK KOCHT OP DE SITE VAN HAMMERTIME EEN AUTO . ER WAS VERMELD DAT ALLE PAPIEREN AANWEZIG WAREN .BIJ DE TECHNISCHE CONTROLE WERD MIJ GEMELD DAT HET VOERTUIG SINDS 2018 NA ZWAAR ONGEVAL MOEST GEKEURD WORDEN VOOR KEURING NA ONGEVAL EN NIET MEER OP DE OPENBARE WEG MOCHT RIJDEN .BIJ DE BESCHRIJVING STOND VERMELD LICHTE GEBRUIKSCHADE .VAN DIT ZWAAR ONGEVAL EN DAT HET VOERRTUIG SINDS 2018 NIET MEER MOCHT RIJDEN STOND ER NIETS VERMELD .
Bedrog
Beste,Ik heb via een veiling op hammertime.be een ketting gekocht voor 866,41 euro. Op de foto's (en ook in de beschrijving van de ketting) stond dat de werkelijke waarde 4000 pond was. 4400 euro dus. Dit was de beslissende reden van mijn aankoop. Ik wou de ketting kopen als investering. Na het ophalen van de ketting ben ik bij een aantal juweliers langsgegaan en heb gevraagd naar de waarde van de ketting. Elk van hen vermeldde mij dat hij iets tussen de 100 en 150 euro waard is. Dit is bedrog aangezien er een kenmerk van de ketting vermeld is (4000 pond waard), die niet overeenstemt met de werkelijkheid. Bij deze wil ik dus mijn geld terug mét schadevergoeding.Met vriendelijke groeten,Yasemin Bozoglu
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
