Onaanvaardbaar

3 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

R. D.
29/08/2025

Garantie

HS power solution is failliet. Helaas springt mijn electriciteit telkens als het regent. Volgens een zelf ingeschakelde expert zou dit aan de differentieelschakelaar liggen. Ik kan geen beroep doen op mijn garantie wat nu? Zal ikzelf een ander bedrijf moeten zoeken die dit kan oplossen? En zelf betalen dus?

In behandeling
J. V.
25/07/2025

defeckt toestel

Beste , sinds 15-4-24 hebben wij zonne panelen via H&S power solutions met garantie.nu blijkt dat onze omvormer niet meer werkt en het bedrijf failliet is. kunnen wij hier verdere stappen ondernemen. de naam van de omvormer is Deye Sun 5.0. MVG jan van nuffel

Afgesloten
S. K.
30/04/2025

garantie en reinigingsbeurten

Beste, kom nu net te weten via internet dat dit bedrijf failliet is verklaard. Heb nu natuurlijk heel wat vragen nu. Heb een contract waarin 30 jaar garantie staat vermeld. Ook 10 onderhoudsbeurten van de zonnepanelen zou inbegrepen zijn. Wat moet ik ondernemen om dit op te lossen? Of ben ik alle garantie nu kwijt? Waar heb ik nog recht op? Ben ze ook nog aan het afbetalen, is dat nog in orde? Factuur bijgevoegd

Afgesloten
T. V.
12/03/2025

Compensatie premieverlies

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met de referentie Tom vandendaele, maalzaakstraat 6 maarkedal Ik zou normaal een terugbetaling van een compensatie van de overheidspremie moeten krijgen. Deze is echter nog niet uitgevoerd. Ik kreeg de premie niet door jullie laattijdigheid van documenten. Mag ik u verzoeken om de terugbetaling van dit bedrag binnen de 30 dagen te willen uitvoeren? Met vriendelijke groet,

Afgesloten
J. B.
13/12/2024

Aanpassing factuur na plaatsing foutieve boiler

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie…. Ik had in 2022 uw factuur ontvangen voor geleverde diensten, met foutieve boiler. Ik betwist echter deze factuur omdat deze boiler een groter type is en een ander soort type boiler dan effectief geplaatst is. Deze werd beloofd aangepast te worden eenmaal de factuur van Van Marcke was vereffend. Tot heden nog steeds geen aanpassing. Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk binnen de [31] dagen te willen corrigeren? En hiermee ook de lening aan te passen die lopende is? Wij betalen momenteel maandelijks teveel hierdoor, en dit al jaren. Met vriendelijke groet,

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf reageert niet.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform