Terug

Aanpassing factuur na plaatsing foutieve boiler

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. B.

Naar: H&S Power Solutions

13/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie…. Ik had in 2022 uw factuur ontvangen voor geleverde diensten, met foutieve boiler. Ik betwist echter deze factuur omdat deze boiler een groter type is en een ander soort type boiler dan effectief geplaatst is. Deze werd beloofd aangepast te worden eenmaal de factuur van Van Marcke was vereffend. Tot heden nog steeds geen aanpassing. Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk binnen de [31] dagen te willen corrigeren? En hiermee ook de lening aan te passen die lopende is? Wij betalen momenteel maandelijks teveel hierdoor, en dit al jaren. Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 22 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform