Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Prime abonnement
Beste, Wij zijn recent een Prime abonnement aangerekend van 89.99 euro bij GO Voyages zonder eerder waarschuwing. 31/07 is er transactie op onze mastercard aangerekend waarvan wij niet op de hoogte waren. Wij zijn niet vooraf geïnformeerd geweest dat dit zou gebeuren, wij hebben hier geen toestemming voor geven en hebben vooral sinds 2022 geen boekingen of wijzigingen meer gedaan aan dat account. Dus er was zeker geen waarschuwing dat ze plots een wijziging zouden doen aan ons account. Hun officiële policy is blijkbaar dat ze maar terug kunnen betalen binnen de eerste 14 dagen na het aangaan van het abonnement . Maar wij hebben dit natuurlijk pas gezien na de aanrekening van onze mastercard. Zijn er hier bepaalde zaken waar wij recht op hebben? We verwachten natuurlijk een volledige terugbetaling. Alvast bedankt! Jason
Geen terugbetaling geannuleerde vlucht ontvangen
Beste,onze vlucht van brussel naar Las vegas p^op 04/07/2023 was geannuleerd ( connecterende vlucht chicago - las vegas was geannuleerd door united airlines en de terugvlucht las vegas chicago ook) waardoor we niet op reis zijn kunnen gaan. Nooit zijn we ingelicht van deze geannuleerde vluchten en heb het de dag ervoor pas zelf gezien toen ik vluchten ging nakijken op de website van united. Volgens govoyages zou ik volgens regelgeving 261/2004 recht hebben op volledige terugbetaling van al de tickets onder de boeking. Tot op heden 4 maanden later nog altijd geen terugbetaling ontvangen. Graag een terugbetaling zoals de wet voorschrijft .
2 keer betaald voor een reis naar Kopenhagen
Beste,ik had een reis geboekt, naar Kopenhagen, via GO VOYAGE en heb deze betaald op 2/5/'23, ter waarde van 171,52€. Groot was mijn verbazing toen ik nog eens 69,99€ van mijn Mastercard rekening zag gaan, op 1/6/'23. Graag hadden we verkregen dat men ons geld terug gaf, dat onterecht van onze rekening is gegaan.Alvast dank voor jullie hulp in dezeGrtjes.....Tauik Azzuz
Annulatiebeleid
BesteOp zondag 1 september ('s namiddags) boekte ik 3 vluchten, telkens voor 2 personen en telkens met de mogelijkheid om te annuleren.Ik boekte eerst de goedkoopste vlucht. Na het afronden van alle boekingen was de totaalprijs al 25% hoger dan de vooropgestelde prijs. En deze had nog hoger geweest als ik niet vergeten was om op 2 van de 3 vluchten een extra koffer bij te boeken.Diezelfde avond wou ik mijn reis bijsturen. In eerste instantie zouden we Guadeloupe en Martinique bezoeken maar door het huidige kostenplaatje stap ik af van een bezoek aan Guadeloupe.Ik wou dan ook alle vluchten annuleren. Na wat zoeken naar de 'annulatieknop (moeilijk te vinden), werd er een chatbox geopend en kon ik beginnen chatten met ... een robot.Meerdere malen heb ik de nodige referentienummers ingegeven om dan 20 minuten te wachten. En dan weer te chatten met de robot. Uiteindelijk opgegeven.Maandag 2 september. Rond 11 uur nog eens een poging ondernomen om alles te annuleren. Pas 3 uur later eindelijk iemand om tegen te praten en dan te horen te krijgen dat er 'technische problemen' zijn. De operator meldde om binnen 2 uur nog eens te proberen. Zo gezegd, zo gedaan. Uiteindelijk duurde het nog eens een uur om een operator te pakken te krijgen.Operator Nita wist me te melden dat de goedkoopste vlucht, dat ik eerst boekte, volledig zouden worden terugbetaald daar deze nog niet bevestigd was.Van de andere 2 vluchten zou ik slechts een deel terugkrijgen. Van de ene vlucht, die €467.01 kostte, krijg ik slechts €328 terug. Van de andere vlucht, die €433.96 kostte, krijg ik amper €309.84 terug. Waarom neemt een mens dan een dure annulatie-optie (voor de eerste vlucht: 2x €24, tweede vlucht: 2x €17)?Bij het boeken heb je als klant de mogelijk om te kiezen tussen 'Basique', 'Standard' en 'Premium'. Enkel de eerste optie, die ik koos, is gratis. Maar dit heeft blijkbaar consequenties. Als je de optie 'Basique' in combinatie met de duurste annulatie-optie kiest, waarbij je geen reden moet opgeven voor de annulatie, wordt er slechts 80% van de kosten terugbetaald. Dit ben ik pas achteraf te weten gekomen. En daarmee ga ik niet akkoord. Bij de optie 'Basique' heb je geen mogelijkheid om je vlucht aan te passen maar er is nergens melding van annulatie.Als ik me even aan het rekenen zette dan merkte ik dat ik slechts 72% terugkrijg. Als ik de annuleringskosten in mindering breng dan komen we uit op een teruggave 77,5%. Mijns inziens is dat merkelijk minder dan de beloofde 80%. Het bedrag dat uiteindelijk niet wordt terugbetaald is €263!!!.Als ik hun voorstel niet aanvaardde, diende ik de annulatie te doen bij de luchtvaartmaatschappij zelf maar dan zou ik uiteraard geen geld terug krijgen.Dat ik de annulatiekosten niet vergoed krijg daar kan ik misschien nog mee leven maar niet met deze praktijken.Ik ondernam amper 9 uur na de boeking meerdere pogingen om mijn boekingen te annuleren. Daar Go Voyages gebruik maakt van een chatrobot weten ze uiteraard tijd te rekken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten