BesteOp zondag 1 september ('s namiddags) boekte ik 3 vluchten, telkens voor 2 personen en telkens met de mogelijkheid om te annuleren.Ik boekte eerst de goedkoopste vlucht. Na het afronden van alle boekingen was de totaalprijs al 25% hoger dan de vooropgestelde prijs. En deze had nog hoger geweest als ik niet vergeten was om op 2 van de 3 vluchten een extra koffer bij te boeken.Diezelfde avond wou ik mijn reis bijsturen. In eerste instantie zouden we Guadeloupe en Martinique bezoeken maar door het huidige kostenplaatje stap ik af van een bezoek aan Guadeloupe.Ik wou dan ook alle vluchten annuleren. Na wat zoeken naar de 'annulatieknop (moeilijk te vinden), werd er een chatbox geopend en kon ik beginnen chatten met ... een robot.Meerdere malen heb ik de nodige referentienummers ingegeven om dan 20 minuten te wachten. En dan weer te chatten met de robot. Uiteindelijk opgegeven.Maandag 2 september. Rond 11 uur nog eens een poging ondernomen om alles te annuleren. Pas 3 uur later eindelijk iemand om tegen te praten en dan te horen te krijgen dat er 'technische problemen' zijn. De operator meldde om binnen 2 uur nog eens te proberen. Zo gezegd, zo gedaan. Uiteindelijk duurde het nog eens een uur om een operator te pakken te krijgen.Operator Nita wist me te melden dat de goedkoopste vlucht, dat ik eerst boekte, volledig zouden worden terugbetaald daar deze nog niet bevestigd was.Van de andere 2 vluchten zou ik slechts een deel terugkrijgen. Van de ene vlucht, die €467.01 kostte, krijg ik slechts €328 terug. Van de andere vlucht, die €433.96 kostte, krijg ik amper €309.84 terug. Waarom neemt een mens dan een dure annulatie-optie (voor de eerste vlucht: 2x €24, tweede vlucht: 2x €17)?Bij het boeken heb je als klant de mogelijk om te kiezen tussen 'Basique', 'Standard' en 'Premium'. Enkel de eerste optie, die ik koos, is gratis. Maar dit heeft blijkbaar consequenties. Als je de optie 'Basique' in combinatie met de duurste annulatie-optie kiest, waarbij je geen reden moet opgeven voor de annulatie, wordt er slechts 80% van de kosten terugbetaald. Dit ben ik pas achteraf te weten gekomen. En daarmee ga ik niet akkoord. Bij de optie 'Basique' heb je geen mogelijkheid om je vlucht aan te passen maar er is nergens melding van annulatie.Als ik me even aan het rekenen zette dan merkte ik dat ik slechts 72% terugkrijg. Als ik de annuleringskosten in mindering breng dan komen we uit op een teruggave 77,5%. Mijns inziens is dat merkelijk minder dan de beloofde 80%. Het bedrag dat uiteindelijk niet wordt terugbetaald is €263!!!.Als ik hun voorstel niet aanvaardde, diende ik de annulatie te doen bij de luchtvaartmaatschappij zelf maar dan zou ik uiteraard geen geld terug krijgen.Dat ik de annulatiekosten niet vergoed krijg daar kan ik misschien nog mee leven maar niet met deze praktijken.Ik ondernam amper 9 uur na de boeking meerdere pogingen om mijn boekingen te annuleren. Daar Go Voyages gebruik maakt van een chatrobot weten ze uiteraard tijd te rekken.