Terug

Prime abonnement

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Go Voyages

04/09/2025

Beste, Wij zijn recent een Prime abonnement aangerekend van 89.99 euro bij GO Voyages zonder eerder waarschuwing. 31/07 is er transactie op onze mastercard aangerekend waarvan wij niet op de hoogte waren. Wij zijn niet vooraf geïnformeerd geweest dat dit zou gebeuren, wij hebben hier geen toestemming voor geven en hebben vooral sinds 2022 geen boekingen of wijzigingen meer gedaan aan dat account. Dus er was zeker geen waarschuwing dat ze plots een wijziging zouden doen aan ons account. Hun officiële policy is blijkbaar dat ze maar terug kunnen betalen binnen de eerste 14 dagen na het aangaan van het abonnement . Maar wij hebben dit natuurlijk pas gezien na de aanrekening van onze mastercard. Zijn er hier bepaalde zaken waar wij recht op hebben? We verwachten natuurlijk een volledige terugbetaling. Alvast bedankt! Jason


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform