Meest recente klachten

L. P.
8/02/2024

Probleem met terugbetaling

Geachte heer/mevrouw,Met deze brief wil ik formeel een klacht indienen betreffende de verwerking van de terugbetaling voor mijn bestelling #431357209, geplaatst op 14 januari 2024. Ondanks meerdere toezeggingen en bevestigingen van uw kant, heb ik tot op heden, meer dan twee weken na de bevestiging van de annulering van mijn bestelling, nog steeds geen terugbetaling ontvangen op mijn bankrekening.Op 16 januari 2024 ontving ik de eerste bevestiging dat mijn order op 18-01 zou worden afgeleverd in uw magazijn, met de belofte dat de bestelling direct verzonden zou worden. Echter, wegens de dringende noodzaak van het product en het uitblijven van de levering, verzocht ik op 23 januari om de bestelling te annuleren en het bedrag terug te betalen. Dezelfde dag bevestigde u de annulering en de aanmaak van de creditering, met de belofte dat de terugbetaling uiterlijk binnen 14 dagen zou plaatsvinden.Na het verstrijken van deze termijn heb ik op 5 februari opnieuw contact met u opgenomen om te informeren naar de status van de terugbetaling. Uw reactie op 5 februari, verzekert mij dat de creditering aangevraagd maar nog niet verwerkt was, en dat het bedrag binnen enkele dagen op mijn rekening zou staan. Desondanks heb ik tot op heden geen terugbetaling ontvangen.Deze situatie heeft niet alleen voor financiële ongemakken gezorgd, maar ook mijn vertrouwen in uw bedrijf ernstig geschaad. Ik verzoek u daarom dringend om de terugbetaling onmiddellijk te verwerken en te bevestigen dat deze actie is ondernomen.Ik verwacht een spoedige reactie op deze brief, inclusief een bevestiging van de terugbetaling.Met vriendelijke groet,LP

Opgelost
I. V.
14/12/2023

Partiële Levering … essentie ontbreekt

Ik bestelde een DeWalt 7 delige Comboset van 1.219 euro ex-btw met een beetje toebehoren. Enkel het toebehoren van +\- 65 euro werd geleverd (12 december) De pakbon omvatte alle items. Catapult24 voorspelde op mijn verzoek op 13 december een extra levering…. Niets gebeurd…geen contact meer. Hoe ga ik verder om liefst de goederen, anders mijn centen terug te krijgen?

Opgelost
K. V.
26/08/2020

Defecte bosmaaier wordt steeds defect toegezonden...

Beste, ik bestelde in april een bosmaaier bij het bedrijf gereedschappelijk deze was defect aangekomen en ik heb deze meteen teruggestuurd. Ondertussen zijn we einde augustus en heb ik deze bosmaaier al voor de vierde keer teruggestuurd, omdat deze steeds met problemen en half gerepareerd naar mij wordt opgestuurd. Ik had graag mijn centen terug gezien of enig alternatief voor dit probleem, maar daar wordt geen gehoor aan gegeven. Ik heb mij ondertussen zien te redden want die bosmaaier was wel dringend voor de tuin, ook heb ik zelf al verschillende oplossingen aangeboden naar hen toe zonder succes (terugbetaling of een bon naar waarde om te besteden in hun webshop of gewoon een werkende bosmaaier toesturen). Ik heb hier al veel tijd en moeite aan verloren, daarom dat het voor mij nu genoeg is geweest en graag als waardevolle klant wordt behandeld. Ik hoop dat jullie mij hier in kunnen bijstaan en een oplossing kunnen bieden voor dit probleem. Met vriendelijke groeten, Kevin Van Camp

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform