Geachte heer/mevrouw,Met deze brief wil ik formeel een klacht indienen betreffende de verwerking van de terugbetaling voor mijn bestelling #431357209, geplaatst op 14 januari 2024. Ondanks meerdere toezeggingen en bevestigingen van uw kant, heb ik tot op heden, meer dan twee weken na de bevestiging van de annulering van mijn bestelling, nog steeds geen terugbetaling ontvangen op mijn bankrekening.Op 16 januari 2024 ontving ik de eerste bevestiging dat mijn order op 18-01 zou worden afgeleverd in uw magazijn, met de belofte dat de bestelling direct verzonden zou worden. Echter, wegens de dringende noodzaak van het product en het uitblijven van de levering, verzocht ik op 23 januari om de bestelling te annuleren en het bedrag terug te betalen. Dezelfde dag bevestigde u de annulering en de aanmaak van de creditering, met de belofte dat de terugbetaling uiterlijk binnen 14 dagen zou plaatsvinden.Na het verstrijken van deze termijn heb ik op 5 februari opnieuw contact met u opgenomen om te informeren naar de status van de terugbetaling. Uw reactie op 5 februari, verzekert mij dat de creditering aangevraagd maar nog niet verwerkt was, en dat het bedrag binnen enkele dagen op mijn rekening zou staan. Desondanks heb ik tot op heden geen terugbetaling ontvangen.Deze situatie heeft niet alleen voor financiële ongemakken gezorgd, maar ook mijn vertrouwen in uw bedrijf ernstig geschaad. Ik verzoek u daarom dringend om de terugbetaling onmiddellijk te verwerken en te bevestigen dat deze actie is ondernomen.Ik verwacht een spoedige reactie op deze brief, inclusief een bevestiging van de terugbetaling.Met vriendelijke groet,LP