Terug

Defecte bosmaaier wordt steeds defect toegezonden...

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Gereedschappelijk

26/08/2020

Beste, ik bestelde in april een bosmaaier bij het bedrijf gereedschappelijk deze was defect aangekomen en ik heb deze meteen teruggestuurd. Ondertussen zijn we einde augustus en heb ik deze bosmaaier al voor de vierde keer teruggestuurd, omdat deze steeds met problemen en half gerepareerd naar mij wordt opgestuurd. Ik had graag mijn centen terug gezien of enig alternatief voor dit probleem, maar daar wordt geen gehoor aan gegeven. Ik heb mij ondertussen zien te redden want die bosmaaier was wel dringend voor de tuin, ook heb ik zelf al verschillende oplossingen aangeboden naar hen toe zonder succes (terugbetaling of een bon naar waarde om te besteden in hun webshop of gewoon een werkende bosmaaier toesturen). Ik heb hier al veel tijd en moeite aan verloren, daarom dat het voor mij nu genoeg is geweest en graag als waardevolle klant wordt behandeld. Ik hoop dat jullie mij hier in kunnen bijstaan en een oplossing kunnen bieden voor dit probleem. Met vriendelijke groeten, Kevin Van Camp

Berichten (5)

Gereedschappelijk

Naar: K. V.

07/09/2020

Beste Klachtenbox, Er is reeds contact met de klant via ons eigen systeem. Met vriendelijke groeten, Catapult24 - Kieselstein BV   Romy Werkzaam op ma. di en do. Rigtersbleek-Aalten 2A 7521 RB Enschede Tel:  +31 53 850 84 24 Op Za, 5 Sep om 7:46 PM , Klachtenbox schreef:

K. V.

Naar: Gereedschappelijk

18/09/2020

Geachte gereedschappelijk, tot nu toe heb ik nog steeds geen constructief antwoord gekregen van jullie en is er ook maar een enkele keer effectief geprobeerd te bellen naar mij, daarna qua e-mail verkeer was het ook zeer 'sek' te noemen. Ik krijg net een e-amil met een antwoord dat jullie de goederen goed retour hebben gekregen, terwijl dat deze al langere tijd aangekomen zijn bij jullie, volgens B-post. Wat ik concreet wil is een constructief antwoord van jullie met hoe het nu verder gaat volgens jullie en dat er met mijn wensen rekening zal gehouden worden.Met vriendelijke groetenKevin Van camp

Gereedschappelijk

Naar: K. V.

21/09/2020

Beste Klachtenbox, Dank voor jullie bericht. We hebben de bosmaaier hier reeds ontvangen en ingestuurd naar de leverancier. Er is daar contact met de reparateur op voorhand om z.s.m. een passende oplossing te bieden. Met vriendelijke groeten, Catapult24 - Kieselstein BV   Romy Werkzaam op ma. di en do. Rigtersbleek-Aalten 2A 7521 RB Enschede Tel:  +31 53 850 84 24 Op Vr, 18 Sep om 9:41 AM , Klachtenbox schreef:

K. V.

Naar: Gereedschappelijk

28/09/2020

Geachte, er is blijkbaar geen communicatie geweest naar mij toe om een passende oplossing te bieden en toch wordt de bosmaaier terug aan de voordeur aangeboden. Dit is niet afgesproken en wordt ik als klant volledig genegeerd in mijn wensen. De bosmaaier is begin maart 2020 besteld en betaald en tot nu toe geen werkende aangekregen, dan mag ik hier toch ook iets in het verhaal te vertellen hebben lijkt mij.De bosmaaier is nu niet meer van toepassing voor mij, ik had graag een andere oplossing gezien dan deze (niet werkend) steeds terug op te sturen naar mij. Met vriendelijke groeten,

Gereedschappelijk

Naar: K. V.

28/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform