Beste, ik bestelde in april een bosmaaier bij het bedrijf gereedschappelijk deze was defect aangekomen en ik heb deze meteen teruggestuurd. Ondertussen zijn we einde augustus en heb ik deze bosmaaier al voor de vierde keer teruggestuurd, omdat deze steeds met problemen en half gerepareerd naar mij wordt opgestuurd. Ik had graag mijn centen terug gezien of enig alternatief voor dit probleem, maar daar wordt geen gehoor aan gegeven. Ik heb mij ondertussen zien te redden want die bosmaaier was wel dringend voor de tuin, ook heb ik zelf al verschillende oplossingen aangeboden naar hen toe zonder succes (terugbetaling of een bon naar waarde om te besteden in hun webshop of gewoon een werkende bosmaaier toesturen). Ik heb hier al veel tijd en moeite aan verloren, daarom dat het voor mij nu genoeg is geweest en graag als waardevolle klant wordt behandeld. Ik hoop dat jullie mij hier in kunnen bijstaan en een oplossing kunnen bieden voor dit probleem. Met vriendelijke groeten, Kevin Van Camp