Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met Garantie
Beste,Ik heb 24/4/23 bij jullie een tweedehands elektrische moto gekocht van het merk super soco. Ik heb hem op 12/4/24 bij jullie binnengebracht omdat er problemen waren met het laden van de batterij. Nu kreeg ik een telefoon van jullie met de uitleg dat de batterij stuk was en dat dit niet onder garantie valt te herstellen terwijl er een verplichte garantie opzit voor alle onderdelen. Kunnen we tot een oplossing komen a.u.b.Alvast bedankt
Niet-levering van een showroomwagen wegens doorverkoop
Beste, wij hebben een bestelbon ondertekend op 27/10 voor een Suzuki Vitara die in de showroom van de dealer stond met belofte van levering uiterlijk op 4/11. De dag vóór de zogezegde levering informeerden wij naar de stand van zaken en hoorden tot onze stomme verbazing dat de wagen niet meer in de garage stond en dus niet meer beschikbaar was. Vandaag 4/11 gingen wij naar de garage en hoorden dat hij aan een andere klant verkocht was en men stelde ons een alternatief voor dat ons absoluut niet zinde. Maar op de vraag om de bestelbon te annuleren omdat het voorwerp van verkoop niet aan ons werd toegekend weigerde de verkoper dit en zei dat dit juridisch niet kon. Wij moeten dus nu zonder uitzicht op een leveringsdatum of -termijn wachten op eenzelfde model en type dat misschien eens terug in stock is?! Wij zijn ter info naar Wouters Suzuki Garage in Begijnendijk gegaan om nadere uitleg te krijgen en hebben een mail naar de betreffende garage in Rijmenam gestuurd met iemand van de top van Suzuki in cc en een verkoper van Wouters in bcc naar de verkoper van Houman nl. Bart Rogie die deze bestelbon aansmeerde met de mooie verkoopgarantie van het showroommodel.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten