Terug

Niet-levering van een showroomwagen wegens doorverkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Garage Carrosserie Houman Rijmenam

04/11/2022

Beste, wij hebben een bestelbon ondertekend op 27/10 voor een Suzuki Vitara die in de showroom van de dealer stond met belofte van levering uiterlijk op 4/11. De dag vóór de zogezegde levering informeerden wij naar de stand van zaken en hoorden tot onze stomme verbazing dat de wagen niet meer in de garage stond en dus niet meer beschikbaar was. Vandaag 4/11 gingen wij naar de garage en hoorden dat hij aan een andere klant verkocht was en men stelde ons een alternatief voor dat ons absoluut niet zinde. Maar op de vraag om de bestelbon te annuleren omdat het voorwerp van verkoop niet aan ons werd toegekend weigerde de verkoper dit en zei dat dit juridisch niet kon. Wij moeten dus nu zonder uitzicht op een leveringsdatum of -termijn wachten op eenzelfde model en type dat misschien eens terug in stock is?! Wij zijn ter info naar Wouters Suzuki Garage in Begijnendijk gegaan om nadere uitleg te krijgen en hebben een mail naar de betreffende garage in Rijmenam gestuurd met iemand van de top van Suzuki in cc en een verkoper van Wouters in bcc naar de verkoper van Houman nl. Bart Rogie die deze bestelbon aansmeerde met de mooie verkoopgarantie van het showroommodel.

Berichten (2)

A. V.

Naar: Garage Carrosserie Houman Rijmenam

05/11/2022

Hierbij nog aanvullende bezwarende informatie bij de misgelopen levering van de stockwagen op 4/11

A. V.

Naar: Garage Carrosserie Houman Rijmenam

07/11/2022

AANGETEKENDE INGEBREKESTELLING


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform