Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met terugbetaling
Beste, ik wens zonnepanelen op mijn dak te leggen. Via een advertentie in HLN van Mijn energie had ik een offerte aangevraagd en gekregen, maar om verder te gaan met die firma moest ik een bedrag van €150,00 storten op reknr.BE42 0689 0209 3054 op naam van G&D Energy ref090541506R577 VAL. 27-06.Ik heb dan ook die storting gedaan omdat die firma €500,00 goedkoper was dan andere offertes die ik gekregen had, 3 weken later had ik nog steeds geen enkel bericht gekregen i.v.m. het bezoek van de verkoper.Door het feit dat ik mijn vertrouwen kwijt ben in die firma he ik mijn geld terug gevraagd. Na 2 emails kreeg ik een maand later een telefoon van de verkoper waarom ik een boze mail had gestuurd na een maand zonder gevolg of reactie Ik vraag om uw tussenkomst zodat ik mijn geld terug krijg, wat kan ik verder doen zodat deze zaak afgewerkt ka worden.Ik ben ten zeerste geschrokken hoe sommige firma's hun goee naam ten grabbel gooien door valse beloften te maken en mense geld af te trochelen, want dit is in mijn ogen etgeen hier gebeurd is. Van alle firma's die een offerte hebben gemaakt en een huisbezoek waren zij de enige die een voorschot vragen, nu begrijp ik waarom.hopend op en snel antwoord groet ik uMarc Provost
Geen aangifte van onze zonnepanelen
Beste, wij hebben 2 jaar geleden onze zonnepanelen laten plaatsen door G&D Energy, in onze nieuwbouw woning. In Juli 2021 zijn we in onze nieuwe woning getrokken. In augustus zijn ze onze zonnepanelen komen keuren. Verder moesten wij niets doen, alles zou door hun gebeuren. Zij hebben onze zonnepanelen te laat aangemeld, pas in december 2021. Dit resulteert helaas in 2 zaken, nadelig voor ons -->1. wij hebben een fraudefactuur moeten betalen van 95.52EURO2. omwille van dat zij onze zonnepanelen niet tijdig hebben aangemeld bij Fluvius lopen wij ook onze premie voor zonnepanelen mis (max 1500EUR)Wij hebben via G&D Energy moeten samenwerken omdat onze nieuwbouw een sleutel op de deur project is. Ik heb hierover meermaals contact opgenomen met G&D Energy maar ze willen niets voor ons doen of betekenen. Zowel op het verhaal van de fraudefactuur als de premie die we mislopen, geen antwoorden meer.Hoe kunnen jullie hiervoor zorgen dat zij zorgen voor een terugbetaling naar ons van de fraudefactuur als ook, het tussenkomen voor de premie die wij mislopen door hun fout.Ook nog te vermelden, wij hebben meermaals gevraagd aan de bouwheer van het project als aan de mensen van G&D Zelf of wijzelf nog iets moesten doen voor de zonnepanelen en ze drukten ons op het hart dat zij alles in orde brachten voor de klanten.
Thuisbatterij defect na 3 maanden
Beste, - ik kocht een thuisbatterij via uw bedrijf en die werd door u op 31/08/2022 geïnstalleerd. - Drie maanden later, op 9/12 bleek dat de batterij niet correct functioneerde. Er werd immers stroom naar het net geïnjecteerd, terwijl de batterij maar voor 20% opgeladen was. - Op 10/12 vroeg u mij screenshots te bezorgen, wat ik onmiddellijk deed.- Op 12/12 en 15/12 liet u mij weten dat volgens u alles correct functioneerde.- Dit was echter niet het geval, gezien er veel energie naar het net geinjecteerd werd, terwijl de batterij bijna leeg was.- Op 15/12 vroeg u mij een reset uit te voeren, wat ik onmiddellijk deed, maar het probleem persisteert.- U liet weten het door te geven aan de fabrikant op 27/12. Sindsdien heb ik niets meer gehoord. Graag dringende remediëring.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten