Beste, wij hebben 2 jaar geleden onze zonnepanelen laten plaatsen door G&D Energy, in onze nieuwbouw woning. In Juli 2021 zijn we in onze nieuwe woning getrokken. In augustus zijn ze onze zonnepanelen komen keuren. Verder moesten wij niets doen, alles zou door hun gebeuren. Zij hebben onze zonnepanelen te laat aangemeld, pas in december 2021. Dit resulteert helaas in 2 zaken, nadelig voor ons -->1. wij hebben een fraudefactuur moeten betalen van 95.52EURO2. omwille van dat zij onze zonnepanelen niet tijdig hebben aangemeld bij Fluvius lopen wij ook onze premie voor zonnepanelen mis (max 1500EUR)Wij hebben via G&D Energy moeten samenwerken omdat onze nieuwbouw een sleutel op de deur project is. Ik heb hierover meermaals contact opgenomen met G&D Energy maar ze willen niets voor ons doen of betekenen. Zowel op het verhaal van de fraudefactuur als de premie die we mislopen, geen antwoorden meer.Hoe kunnen jullie hiervoor zorgen dat zij zorgen voor een terugbetaling naar ons van de fraudefactuur als ook, het tussenkomen voor de premie die wij mislopen door hun fout.Ook nog te vermelden, wij hebben meermaals gevraagd aan de bouwheer van het project als aan de mensen van G&D Zelf of wijzelf nog iets moesten doen voor de zonnepanelen en ze drukten ons op het hart dat zij alles in orde brachten voor de klanten.