Terug

Thuisbatterij defect na 3 maanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: G&D Energy

13/01/2023

Beste, - ik kocht een thuisbatterij via uw bedrijf en die werd door u op 31/08/2022 geïnstalleerd. - Drie maanden later, op 9/12 bleek dat de batterij niet correct functioneerde. Er werd immers stroom naar het net geïnjecteerd, terwijl de batterij maar voor 20% opgeladen was. - Op 10/12 vroeg u mij screenshots te bezorgen, wat ik onmiddellijk deed.- Op 12/12 en 15/12 liet u mij weten dat volgens u alles correct functioneerde.- Dit was echter niet het geval, gezien er veel energie naar het net geinjecteerd werd, terwijl de batterij bijna leeg was.- Op 15/12 vroeg u mij een reset uit te voeren, wat ik onmiddellijk deed, maar het probleem persisteert.- U liet weten het door te geven aan de fabrikant op 27/12. Sindsdien heb ik niets meer gehoord. Graag dringende remediëring.

Berichten (1)

G&D Energy

Naar: P. D.

16/01/2023

Beste,Ik heb uw installatie net nagekeken en de data geanalyseerd.Ik heb ook contact gehad met de fabrikant, waardoor ik pas vandaag op uw schrijven kan reageren.De fabrikant heeft een firmware upgrade doorgevoerd op uw omvormer, waardoor het probleem is opgelost.Wanneer ik in het portaal kijk, stel ik ook vast dat alles perfect normaal werkt op dit moment.Aarzel zeker niet mij te contacteren indien u nog bijkomende vragen en/of opmerkingen zou hebben.Vriendelijke groeten,Jan CoenegrachtsCommercieel Technisch Manager089 440 267www.gd-energy.bejan@gd-energy.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform