Meest recente klachten

N. V.
18/09/2023

Povere hotel dienstverlening

Ons verblijf in Fletcher Made was teleurstellend gezien de 4* die jullie zelf aankondigen op de website en aan de hotelingang.Onze kleine kamer was gelegen aan de zuidkant. Geen airco maar ook geen zonnewering op het glas. Kamer volledig afgesloten bij aankomst bij een buitentemperatuur van 34 graden. Kleine badkamer en douche, met schimmelsporen, daterend van uit de jaren 60 of 70. Enkel een mini recente wastafel. Het koelkastje koelde niet en was geplaatst in de kleerkast. Nochtans vermeldt de website 68 sfeervolle en moderne kamers voor een onbezorgd verblijf.Het arrangement bevatte 1 hoofdgerecht op de dag van aankomst. Dat moest gekozen worden uit een apart keuzemenu ipv de restaurantkaart, wat niet bij boeking gemeld was. Uiteindelijk betaalden we €15 extra voor wat meer kwaliteit. Sober ontbijt, geen fruitsap bvb maar enkel vruchtennectar.'sNachts was er het nachtlawaai op het hotelterras aan de straatkant. De eerste nacht tot 24u en volgende nacht tot 2.15u. Consumerende klanten zijn blijkbaar belangrijker dan slapende klanten. Dus weinig nachtrust gehad.Wij verbleven reeds eerder in Etten-Leur en Vlissingen, ook 4* hotels die wel hun sterren waard zijn.Alle hierboven vermelde klachten werden gemeld én genoteerd aan de receptie. Evenwel nog geen enkele reactie ontvangen tot nu toe.

Opgelost
S. D.
28/01/2023

voucher zonder mogelijkheden

Beste, ik bestelde op 30 december 2022 een voucher ter waarde van 99,9 euro voor een verblijf voor twee personen voor 1 nacht bij Fletcher Hotels in NL. Toen ik de voucher kocht zag ik een grote keuze aan mogelijke hotels. Vanaf het ogenblik ik de voucher wilde verzilveren, gaf het systeem 0 mogelijkheden aan! Ik mailde het bedrijf en zij beweren dat ik dagelijks moet proberen. Ik probeer nu al twee weken dagelijks alle opties (alle data en alle hotels) te checken, maar steeds 0 mogelijke opties! Dus ongeacht de datum of het hotel dat ik selecteer. Ik noem dit oplichting. Op het internet vind ik verschillende soortgelijke klachten terug.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform