Geachte heer Vercruyssen,Hartelijk dank voor uw e-mail.Allereerst vinden wij het vervelend dat uw e-mail nu pas in behandeling wordt genomen. Uw e-mail werd door ons systeem geregistreerd als spam en is om deze reden niet erkend als een echte e-mail.Uw feedback is voor ons van groot belang ter verbetering van de service en kwaliteit van onze hotels. Wij willen u dan ook bedanken voor de tijd die u heeft genomen voor het delen van uw ervaringen.Wij streven ernaar onze gasten een prettig verblijf te bieden, helaas is dit bij u in dit hotel niet gelukt en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.Wij begrijpen uw ongenoegen en u heeft gelijk een badkamer hoort schoon te zijn. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat dit bij u niet het geval was. Bij het geboekte arrangement hoorde een hoofdgerecht u Fletcher's keuzemenu. Dit betekent dat u niet uit de à la carte menukaart kunt kiezen. Dit staat bij het boeken van de kamer vermeld. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u geen fijne nachtrust heeft gehad door de gehorigheid van het hotelterras en willen hiervoor onze oprechte excuses aanbieden.Wij hebben uw punten doorgegeven aan de hotelmanager en zijn team en samen zullen zij intern kijken waar dit verbeterd kan worden, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.Helaas kunnen wij het gebeurde niet ongedaan maken en om uw gevoel van ongenoegen enigszins om te buigen naar een positief gevoel wil ik u graag een "Wij zien u graag terug" voucher aanbieden.Deze voucher geeft recht op een overnachting voor twee personen in een standaard Tweepersoonskamer in één van de geselecteerde Fletcher Hotels (behalve: Fletcher Hotel Amsterdam en Fletcher Hotel Duinoord) en (op basis van beschikbaarheid via actie.fletcher.nl).Met deze voucher kunt u steeds vier kalenderweken (28 dagen) vooruit reserveren. Om uw verblijf verder compleet te maken bied ik u ook graag het ontbijt hierbij aan. Mocht u gebruik willen maken van dit aanbod dan kunt u dit kenbaar maken door te reageren op deze e-mail. Wij zullen u dan via de mail een code toezenden voor de overnachting. Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, vernemen wij het graag van u.Met vriendelijke groet,Maud Fletcher Hotels[s:ict.fhcdn.nl/email-handtekening/Logo_SG_Callcenter_All.gif?rnd=0,529884] [s:www.fletcher.nl/]Fletcher Hotelswww.fletcher.nl [s:www.fletcher.nl]-----------------------------------------------------------------------------Klacht - Povere hotel dienstverlening - (CPTBE01878751-55)klachtenbox@test-aankoop.be, zaterdag 14 oktober 2023 21:23Klacht - Povere hotel dienstverlening - (CPTBE01878751-55) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]