Terug

Povere hotel dienstverlening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Fletcher Hotels

18/09/2023

Ons verblijf in Fletcher Made was teleurstellend gezien de 4* die jullie zelf aankondigen op de website en aan de hotelingang.Onze kleine kamer was gelegen aan de zuidkant. Geen airco maar ook geen zonnewering op het glas. Kamer volledig afgesloten bij aankomst bij een buitentemperatuur van 34 graden. Kleine badkamer en douche, met schimmelsporen, daterend van uit de jaren 60 of 70. Enkel een mini recente wastafel. Het koelkastje koelde niet en was geplaatst in de kleerkast. Nochtans vermeldt de website 68 sfeervolle en moderne kamers voor een onbezorgd verblijf.Het arrangement bevatte 1 hoofdgerecht op de dag van aankomst. Dat moest gekozen worden uit een apart keuzemenu ipv de restaurantkaart, wat niet bij boeking gemeld was. Uiteindelijk betaalden we €15 extra voor wat meer kwaliteit. Sober ontbijt, geen fruitsap bvb maar enkel vruchtennectar.'sNachts was er het nachtlawaai op het hotelterras aan de straatkant. De eerste nacht tot 24u en volgende nacht tot 2.15u. Consumerende klanten zijn blijkbaar belangrijker dan slapende klanten. Dus weinig nachtrust gehad.Wij verbleven reeds eerder in Etten-Leur en Vlissingen, ook 4* hotels die wel hun sterren waard zijn.Alle hierboven vermelde klachten werden gemeld én genoteerd aan de receptie. Evenwel nog geen enkele reactie ontvangen tot nu toe.

Berichten (8)

Fletcher Hotels

Naar: N. V.

18/09/2023

Geachte ,Uw melding is ontvangen en zal in behandeling worden genomen door een van onze medewerkers.Uw melding staat bij ons bekend onder het nummer: 0428247Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op deze e-mail.Met vriendelijk groet,Fletcher HotelsFletcher Hotels www.fletcher.nl

N. V.

Naar: Fletcher Hotels

14/10/2023

Geachte,Betreft klacht 0428247:Tot op heden mocht ik nog geen enkele reactie ontvangen op mijn klacht, ondanks uw melding dat een van uw medewerkers deze zou behandelen.Mvg,Noël Vercruyssen

Fletcher Hotels

Naar: N. V.

14/10/2023

Geachte ,Uw melding is ontvangen en zal in behandeling worden genomen door een van onze medewerkers.Uw melding staat bij ons bekend onder het nummer: 0441551Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op deze e-mail.Met vriendelijk groet,Fletcher HotelsFletcher Hotels www.fletcher.nl

Fletcher Hotels

Naar: N. V.

16/10/2023

Geachte heer Vercruyssen,Hartelijk dank voor uw e-mail.Allereerst vinden wij het vervelend dat uw e-mail nu pas in behandeling wordt genomen. Uw e-mail werd door ons systeem geregistreerd als spam en is om deze reden niet erkend als een echte e-mail.Uw feedback is voor ons van groot belang ter verbetering van de service en kwaliteit van onze hotels. Wij willen u dan ook bedanken voor de tijd die u heeft genomen voor het delen van uw ervaringen.Wij streven ernaar onze gasten een prettig verblijf te bieden, helaas is dit bij u in dit hotel niet gelukt en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan.Wij begrijpen uw ongenoegen en u heeft gelijk een badkamer  hoort schoon te zijn. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat dit bij u niet het geval was. Bij het geboekte arrangement hoorde een hoofdgerecht u Fletcher's keuzemenu. Dit betekent dat u niet uit de à la carte menukaart kunt kiezen. Dit staat bij het boeken van de kamer vermeld. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u geen fijne nachtrust heeft gehad door de gehorigheid van het hotelterras en willen hiervoor onze oprechte excuses aanbieden.Wij hebben uw punten doorgegeven aan de hotelmanager en zijn team en samen zullen zij intern kijken waar dit verbeterd kan worden, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.Helaas kunnen wij het gebeurde niet ongedaan maken en om uw gevoel van ongenoegen enigszins om te buigen naar een positief gevoel wil ik u graag een "Wij zien u graag terug" voucher aanbieden.Deze voucher geeft recht op een overnachting voor twee personen in een standaard Tweepersoonskamer in  één van de geselecteerde Fletcher Hotels  (behalve:  Fletcher Hotel Amsterdam en Fletcher Hotel Duinoord)    en  (op basis van beschikbaarheid via actie.fletcher.nl).Met deze voucher kunt u steeds vier kalenderweken (28 dagen) vooruit reserveren.  Om uw verblijf verder compleet te maken bied ik u ook graag het ontbijt hierbij aan.  Mocht u gebruik willen maken van dit aanbod dan kunt u dit kenbaar maken door te reageren op deze e-mail.  Wij zullen u dan via de mail een code toezenden voor de overnachting.  Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, vernemen wij het graag van u.Met vriendelijke groet,Maud Fletcher Hotels[s:ict.fhcdn.nl/email-handtekening/Logo_SG_Callcenter_All.gif?rnd=0,529884] [s:www.fletcher.nl/]Fletcher Hotelswww.fletcher.nl [s:www.fletcher.nl]-----------------------------------------------------------------------------Klacht - Povere hotel dienstverlening - (CPTBE01878751-55)klachtenbox@test-aankoop.be, zaterdag 14 oktober 2023 21:23Klacht - Povere hotel dienstverlening - (CPTBE01878751-55) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden]         [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

N. V.

Naar: Fletcher Hotels

22/10/2023

Geachte,Hartelijk dank voor uw reactie. Ik kan u melden dat wij gemiddeld een vijftal keer per jaar naar Nederland komen overnachten in verschillende verblijfsformules. Ons verblijf in Made was geen succes zoals wij jullie gemeld hebben. Wij nemen akte van jullie excuses en aanvaarden het voorstel dat jullie aanbieden. Dank hiervoor.Mvg,Familie Vercruyssen - Joostens.

Fletcher Hotels

Naar: N. V.

22/10/2023

Geachte ,Uw melding is ontvangen en zal in behandeling worden genomen door een van onze medewerkers.Uw melding staat bij ons bekend onder het nummer: 0443905Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op deze e-mail.Met vriendelijk groet,Fletcher HotelsFletcher Hotels www.fletcher.nl

N. V.

Naar: Fletcher Hotels

06/11/2023

Geachte,Op 22/10 heb ik mij akkoord verklaard met het ontvangen van een voucher.Tot op heden 06/11 mocht ik nog geen reactie ontvangen van jullie, behalve een automatisch gegenereerde mail dat mijn melding in behandeling zal genomen worden.Meldnr 0443905.Mvg

Fletcher Hotels

Naar: N. V.

06/11/2023

Geachte ,Uw melding is ontvangen en zal in behandeling worden genomen door een van onze medewerkers.Uw melding staat bij ons bekend onder het nummer: 0449074Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op deze e-mail.Met vriendelijk groet,Fletcher HotelsFletcher Hotels www.fletcher.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform