Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Foutief facturatiebedrag - valse advertering
Beste,Op 5 april heeft fiets-accu reparatie mijn batterij ontvangen ter revisie (ontvangstbevestiging per email).Op de website wordt een doorlooptijd van 3 dagen aan een bedrag van 460€ geadverteerd.Via mail en verschillende telefoonnummers wordt niet gereageerd. Op 19 april uiteindelijk bericht dat mijn batterij volgende week aan de beurt komt.Op 25 april kreeg ik telefoon dat ze aan mijn batterij begonnen waren.De dag er na kreeg ik een factuur van 575€.Ik heb per mail duidelijk aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga. Ik heb het bedrijf ook gewezen op hun verplichtingen en de wet rond consumentenbescherming.Fiets-accu reparatie gaat nu eenzijdig de overeenkomst stopzetten en mijn batterij terug in de ontvangen staat brengen.Hier ga ik uiteraard niet mee akkoord.Er is een doorlooptijd van 3 dagen aan 460€ geadverteerd, ik heb een doorlooptijd van intussen 24 dagen en een factuur van 575€ ontvangen.Intussen loop ik ook flink wat fietsvergoeding mis (60km/dag).De gewenste oplossing is een aanpassing van de factuur naar het geadverteerde bedrag en een tegemoetkoming voor de misgelopen fietsvergoeding.
Herstel en Upgrade
Beste, ik bracht 30 maart 2023 mijn batterij TranzX BL-15 36V binnen voor herstel en upgrade. Ik haalde deze terug op op 12 april 2023 en betaalde 440 euro. Ik volgde Uw instructies 10 maal volledig opladen en ontladen. Ik kon nog steeds maar 40km fietsen met de batterij. Daarom bracht ik deze terug binnen bij U.U testte de batterij en beweerde dat deze OK was. Daarop liet mijn fiets volledig nazien bij mijn dealer. Fiets volledig in orde batterij echter niet. Daarom verzoek ik mijn betaalde bedrag terug te storten op mijn rek: BE413209229158.MVG.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten