Meest recente klachten

J. V.
28/02/2022

Retour verkeerd product geweigerd

Wij hebben een sectionaalpoort van de firma Feryn in kappelle o/d Bos. Ons code klavier buiten werkte niet meer.Ik ga om advies en men verkoopt mij een nieuw voor 90 euro.‘De bancontact werkt niet op zaterdag’ dus moet ik cash betalen.Betaalbewijs krijg ik niet.Eens thuis zie ik dat ik geen bedraad systeem heb maar gewoon twee batterijtjes moest vervangen.Maandagochtend ga ik terug en kreeg ik volgende reactie:‘Wij mogen niets terugnemen van de baas.’Wanneer ik uiteindelijk De directie te zien krijg wordt ik meteen koudweg uitgescholden.‘Wij hebben u zaterdag vriendelijk geholpen mijnheer en nu moet ge hier niet komen moeilijk doen. Wij nemen niks terug. Bol het af want ik wil u hier niet meer zien’.Wat een toestanden. Wat een mentaliteit.Mijn familie is hier al 40 jaar klant en wordt als een crimineel behandeld.Ik ga mij informeren hoe ik hiermee verder kan maar wil vooral een oproep doen aan iedereen die hier een aankoop van enkele duizenden euro overweegt.

Opgelost
M. C.
21/01/2020

kleine vraag wordt genegeerd

Beste, ik ben sinds 2017 bezitter van een automatische poort van Feryn en heb een kleine lak-schade. Heb reeds op verschillende manieren geprobeerd om een potje lak te bekomen (kopen) voor een kleine retouche door mezelf. Heb gebeld, heb gemaild (info@feryn.be) maar er komt gewoon geen reactie? Ben tenslotte maar een kleine garnaal? Service???

Opgelost
A. C.
15/06/2015

Klant(on)vriendelijkheid

Klacht ivm zéér onvriendelijke klantendienst.Ik heb in februari van dit jaar een sectionale poort besteld bij Feryn. Een week voor plaatsing (15/04/15) hebben we echter aan Feryn gevraagd om de poort te herspuiten naar een andere kleur. Dit was geen probleem mits betaling van een meerprijs. We hadden deels het gevoel dat de kleurkeuze een gevolg van slecht advies was in de showroom van Feryn, maar tot daar aan toe.Na 8 weken wachten heb ik begin week 23 2x contact opgenomen. Na het 2de contact bleek de poort nog steeds in de oorspronkelijke kleur bij Feryn te liggen, er bleek dus 8 weken niets gebeurd te zijn. Het hoofd van de planning beloofde mij dan eind week 24 terug te bellen voor een plaatsingsdatum.Na opnieuw niets gehoord te hebben nam ik vandaag 15/06 opnieuw contact op. Deze keer met een andere persoon die ik nog niet eerder aan de lijn gehad had. Ik kreeg deze keer het standaard antwoord dat ik 8 dagen voor plaatsing zou gecontacteerd worden en dat ze geen mirakels kunnen verrichten. Toen ik mijn ongenoegen hierover begon te uiten, kreeg ik een aantal opmerkingen waar ik absoluut niet mee gediend ben.Eerst kreeg ik het verwijt dat ik zo dom was om te bellen zonder eerst mijn bestelbonnr bij de hand te hebben.Op mijn uitspraak klant is koning kreeg ik het antwoord: als u koning bent dan ben ik keizer. Gevolgd door zie maar dat ge u centjes klaar hebt, want u bent het type dat vergeet te betalen. Tenslotte heeft de persoon opgehangen.Ik heb tijdens de bouw van mijn woning zeer veel aannemers en leveranciers gesproken, maar de service en klantonvriendelijkheid van Feryn ben ik gelukkig nooit eerder tegengekomen.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform