Terug

Klant(on)vriendelijkheid

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Feryn Industrie

15/06/2015

Klacht ivm zéér onvriendelijke klantendienst.Ik heb in februari van dit jaar een sectionale poort besteld bij Feryn. Een week voor plaatsing (15/04/15) hebben we echter aan Feryn gevraagd om de poort te herspuiten naar een andere kleur. Dit was geen probleem mits betaling van een meerprijs. We hadden deels het gevoel dat de kleurkeuze een gevolg van slecht advies was in de showroom van Feryn, maar tot daar aan toe.Na 8 weken wachten heb ik begin week 23 2x contact opgenomen. Na het 2de contact bleek de poort nog steeds in de oorspronkelijke kleur bij Feryn te liggen, er bleek dus 8 weken niets gebeurd te zijn. Het hoofd van de planning beloofde mij dan eind week 24 terug te bellen voor een plaatsingsdatum.Na opnieuw niets gehoord te hebben nam ik vandaag 15/06 opnieuw contact op. Deze keer met een andere persoon die ik nog niet eerder aan de lijn gehad had. Ik kreeg deze keer het standaard antwoord dat ik 8 dagen voor plaatsing zou gecontacteerd worden en dat ze geen mirakels kunnen verrichten. Toen ik mijn ongenoegen hierover begon te uiten, kreeg ik een aantal opmerkingen waar ik absoluut niet mee gediend ben.Eerst kreeg ik het verwijt dat ik zo dom was om te bellen zonder eerst mijn bestelbonnr bij de hand te hebben.Op mijn uitspraak klant is koning kreeg ik het antwoord: als u koning bent dan ben ik keizer. Gevolgd door zie maar dat ge u centjes klaar hebt, want u bent het type dat vergeet te betalen. Tenslotte heeft de persoon opgehangen.Ik heb tijdens de bouw van mijn woning zeer veel aannemers en leveranciers gesproken, maar de service en klantonvriendelijkheid van Feryn ben ik gelukkig nooit eerder tegengekomen.

Berichten (2)

Feryn Industrie

Naar: A. C.

15/06/2015

Geachte,Onze levertermijn bedraagt momenteel 3 maanden. De klant wijzigde een weekvoor de geplande plaatsingsdatum de kleur van de poort, wat wil zeggen datwij de poort opnieuw dienden op te schuren en te herlakken. Uiteraardkonden wij de geplande datum niet behouden en moest de plaatsing ookopnieuw ingepland worden.Dit is de eerste keer dat we horen dat een klant ons verwijt dat zijnhaarkleurkeuze onze fout is.De klant beslist zelf a.d.h.v. een aantal universele standaardkleuren, inwelke kleur de poort gelakt wordt.Wanneer deze klant die ons o.a. verwijt dat de plaatsing van de garagepoortte lang op zich laat wachten, vervolgens telefonisch contact met onsopneemt en wij daarbij minutenlang moeten wachten tot hijzij hetbestelbonnummer doorgaf, dit terwijl er 4 klanten stonden te wachten inonze toonzaal, hierbij geraakt ons geduld ook op.Ps De klant vergat de zaken te vermelden die hijzij verschillende vanonze personeelsleden heeft verweten.Maxim FerynFeryn Nv

A. C.

Naar: Feryn Industrie

16/06/2015

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform