Geachte,Onze levertermijn bedraagt momenteel 3 maanden. De klant wijzigde een weekvoor de geplande plaatsingsdatum de kleur van de poort, wat wil zeggen datwij de poort opnieuw dienden op te schuren en te herlakken. Uiteraardkonden wij de geplande datum niet behouden en moest de plaatsing ookopnieuw ingepland worden.Dit is de eerste keer dat we horen dat een klant ons verwijt dat zijnhaarkleurkeuze onze fout is.De klant beslist zelf a.d.h.v. een aantal universele standaardkleuren, inwelke kleur de poort gelakt wordt.Wanneer deze klant die ons o.a. verwijt dat de plaatsing van de garagepoortte lang op zich laat wachten, vervolgens telefonisch contact met onsopneemt en wij daarbij minutenlang moeten wachten tot hijzij hetbestelbonnummer doorgaf, dit terwijl er 4 klanten stonden te wachten inonze toonzaal, hierbij geraakt ons geduld ook op.Ps De klant vergat de zaken te vermelden die hijzij verschillende vanonze personeelsleden heeft verweten.Maxim FerynFeryn Nv