Terug

Retour verkeerd product geweigerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Feryn Industrie

28/02/2022

Wij hebben een sectionaalpoort van de firma Feryn in kappelle o/d Bos. Ons code klavier buiten werkte niet meer.Ik ga om advies en men verkoopt mij een nieuw voor 90 euro.‘De bancontact werkt niet op zaterdag’ dus moet ik cash betalen.Betaalbewijs krijg ik niet.Eens thuis zie ik dat ik geen bedraad systeem heb maar gewoon twee batterijtjes moest vervangen.Maandagochtend ga ik terug en kreeg ik volgende reactie:‘Wij mogen niets terugnemen van de baas.’Wanneer ik uiteindelijk De directie te zien krijg wordt ik meteen koudweg uitgescholden.‘Wij hebben u zaterdag vriendelijk geholpen mijnheer en nu moet ge hier niet komen moeilijk doen. Wij nemen niks terug. Bol het af want ik wil u hier niet meer zien’.Wat een toestanden. Wat een mentaliteit.Mijn familie is hier al 40 jaar klant en wordt als een crimineel behandeld.Ik ga mij informeren hoe ik hiermee verder kan maar wil vooral een oproep doen aan iedereen die hier een aankoop van enkele duizenden euro overweegt.

Berichten (1)

Feryn Industrie

Naar: J. V.

28/02/2022

Goedemorgen,Tav de heer Verbruggen.Ik zou graag met u contact opnemen ivm de klacht die u neerlegde.U kan me rechtstreeks bellen op 0475.88.31.54Met vriendelijke groeten,Mes meilleures salutation,Mit freundlichen Gra¼aŸen,Devreker Benoit-COO*Feryn NV - Novoferm Belgium NVMechelseweg 87B-1880 Kapelle-op-den-BosTel: 015.42.42.42 www.feryn.be*bv Benworks


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform