Meest recente klachten

H. P.
29/08/2024

Contractbreuk

Ik stop op 15/09/2024 met mijn bedrijf en toch moet ik bestaand contract verder blijven betalen tot april 2025. Ik heb FCR media hierover gecontacteerd maar zij weigeren contractbreuk te doen. Ik moet nu over de 240 euro per maand blijven betalen voor mijn advertentie op goudengids voor mijn bedrijf dat volgende maand stopt. Contract is ondertussen geannuleerd om geen verlenging te doen.

Afgesloten
M. K.
12/07/2023

Stilzwijgend verlengd jaar contract

Men gaf geen gehoor en nu voel ik me best wel gedupeerd want nu moet ik weer een jaar lang dit bedrag betalen waar ik dus niet aan heb.Kunt u mij hiermee helpen aub?De contract zal ik u met het volgende bericht doorsturen maar welke rechten heb ik nu? Ze konden mij ook verwittigen wat ook niet gebeurd is al dan aan mijn aandacht ontsnapt is.Hopend op uw begrip. MvgMK ultra dieptereiniging

Afgesloten
H. V.
9/07/2019

OVERBODIGE FACTUREN

Ik heb een contract met FCR media opgezegd en ze blijven toch maandelijks facturen sturen. Nochtans is me beloofd dat de verbintenis kan gestopt worden elke drie maanden. Ze bellen me altijd, maar ik ben hardhorend en wil geen contracten onderhandelen tenzij op papier. Ze zeggen dat ik akkoord was om het contract verder te zetten maar dat is niet zo. Ondertussen dreigen ze met zware boetes van de onbetaald facturen. Ik weiger nog iets te betalen vanaf april dit jaar. Ik heb elke factuur geprotesteerd (per email) vanaf april 2019.

Opgelost
A. C.
17/10/2016

opgedrongen nieuw contract

Tijdens een telefoongesprek werd in het gesprek vooraf andere informatie verstrekt dan tijdens de registratie van de voice log, hierdoor werd mij een vernieuwd contract met een nieuwe termijn van 12 maanden aangesmeerd terwijl in het gesprek vooraf hierover niet gesproken werd en er enkel gepsroken werd over een update van gegevens. Er werd nooit herroepmodaliteit vermeld tijdens het gesprek en er werd geen schriftelijke bevestiging verstuurd. het enige wat ik ontving was een foutieve factuur. Er werd tot op heden niet correct gereageerd op mijn aangetekende brief met opzeg er wordt gezwegen over het feit dat een schriftelijke bevestiging niet verstuurd werd wat nochtans wel wettelijk verplicht is. Volgens de wetgeving op de televerkoop moet elke telefonische overeenkomst schriftelijk bevestigd worden en dit moet tevens voldoen aan een aantal voorwaarden die niet voldaan werden.In principe zou mijn contract aflopen na mijn opzeg op 30/10/2016. ik had trouwens tijdens het gesprek mijn beklag gedaan over de slechte dienstverlening en de slechte kwaliteit van mijn website, de dame had beloofd dit te melden en er een mail over te sturen maar ook daar heb ik niets van ontvangen en werd in latere contacten niets meer over gezegd. Gouden Gids medewerkers blijven mij opbellen terwijl ik uitdrukkelijk gevraagd heb om enkel nog schriftelijk te communiceren.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform