Terug

opgedrongen nieuw contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: FCR Media Belgium N.V.

17/10/2016

Tijdens een telefoongesprek werd in het gesprek vooraf andere informatie verstrekt dan tijdens de registratie van de voice log, hierdoor werd mij een vernieuwd contract met een nieuwe termijn van 12 maanden aangesmeerd terwijl in het gesprek vooraf hierover niet gesproken werd en er enkel gepsroken werd over een update van gegevens. Er werd nooit herroepmodaliteit vermeld tijdens het gesprek en er werd geen schriftelijke bevestiging verstuurd. het enige wat ik ontving was een foutieve factuur. Er werd tot op heden niet correct gereageerd op mijn aangetekende brief met opzeg er wordt gezwegen over het feit dat een schriftelijke bevestiging niet verstuurd werd wat nochtans wel wettelijk verplicht is. Volgens de wetgeving op de televerkoop moet elke telefonische overeenkomst schriftelijk bevestigd worden en dit moet tevens voldoen aan een aantal voorwaarden die niet voldaan werden.In principe zou mijn contract aflopen na mijn opzeg op 30/10/2016. ik had trouwens tijdens het gesprek mijn beklag gedaan over de slechte dienstverlening en de slechte kwaliteit van mijn website, de dame had beloofd dit te melden en er een mail over te sturen maar ook daar heb ik niets van ontvangen en werd in latere contacten niets meer over gezegd. Gouden Gids medewerkers blijven mij opbellen terwijl ik uitdrukkelijk gevraagd heb om enkel nog schriftelijk te communiceren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform