Meest recente klachten

I. W.
6/02/2024

Beloofde terugbetaling blijft uit

Beste, Om 3 december 2023 bestelde ik een jas bij Famoda en werd deze ook onmiddellijk betaald. Ik kreeg een bevestiging via mail met tracking, maar het pakket beweegt niet. Via Google reviews zie ik heel veel reacties dat dit oplichterij is. Op 21 december kreeg ik eeen vaag mailtje dat mijn bestelling in behandeling is en dank voor mijn geduld. Ik wil mijn geld gewoon terug.Ik diende klacht in via test aankoop op 2 januari en kreeg dan reactie van famoda op 9 januari dat ze overgingen tot terugbetaling en dat dit enkele dagen zou kunnen duren.We zijn nu bijna een maand verder en nog steeds geen terugbetaling! Dit is ronduit schandalig en diefstal!Ik probeer een tweede maal via deze weg om hopelijk mijn geld terug te krijgen van deze oplichters!

Afgesloten
I. W.
2/01/2024

Bestelling betaald maar wordt niet geleverd

Beste,Om 3 december 2023 bestelde ik een jas bij Famoda en werd deze ook onmiddellijk betaald.Ik kreeg een bevestiging via mail met tracking, maar het pakket beweegt niet.Via Google reviews zie ik heel veel reacties dat dit oplichterij is.Op 21 december kreeg ik eeen vaag mailtje dat mijn bestelling in behandeling is en dank voor mijn geduld.Ik wil mijn geld gewoon terug en mijn bestelling annuleren maar hiervoor is er geen info te vinden.Kunnen jullie mij a.u.b. helpen.MvgIne wynen

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform