EUROSTAR

VERVOERDIENSTEN

Score

31 punten
Slechte klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 41
Gesloten 73,17%
  • 41 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 73% gesloten klachten via het platform
16 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 8 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 16 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • S. g.

    26/10/2020

    Eurostar wil niet terugbetalen wegens corona

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste, We hebben een pakketboeking gedaan via Eurostar. Vanwege Corona kon deze niet doorgaan. We hebben een mail gekregen die melde dat we een voucher zouden ontvangen om deze reis naar Londen om ..."
  • N. A.

    24/08/2020

    Problemen met terugbetaling

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste Ik boekte een reis in feb 2020 om in mei 2020 op citytrip te gaan naar Londen. Deze rit werd geannuleerd door de Covid-19 situatie waardoor we niet zijn vertrokken. Ik heb reeds contact gen..."
    afgesloten Succesvol
  • D. M.

    20/08/2020

    voucher geldigheidsduur

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste, ik heb vouchers ontvangen toen mijn reis half april niet kon doorgaan vanwege covidmaatregelen, maar deze moeten gebruikt worden voor eind september dit jaar. Gezien de lopende maatregelen gaat..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • S. V.

    7/07/2020

    Vouchers na annulatie door corona

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste, Na annulatie door corona kregen wij onze tickets als voucher voor een bedrag van € 803,50. Wij gingen naar Londen voor een speciale gelegenheid. Nu moeten wij deze vouchers voor eind september..."
    afgesloten Niet succesvol
  • S. V.

    7/07/2020

    Geen vouchers ontvangen na annulatie

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Na het annuleren van onze tickets op 14 april nog steeds geen vouchers ontvangen. Al verschillende emails verstuurd waarop geen antwoord kwam. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar voor problemen met vo..."
    afgesloten Niet succesvol
  • P. S.

    4/05/2020

    Problemen met het verkrijgen van een voucher

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste, Mijn vriend en ik hebben onze reis naar Londen op 27 februari om geboekt naar 6 juni (referentie: TQXSLO). Dit omdat wij toen niet konden vertrekken wegens gezondheidsproblemen. Voor onze r..."
    afgesloten Succesvol
  • G. M.

    27/04/2019

    Weigering terugbetaling treintickets

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Geachte, Op 17 april 2019 zouden mijn dochter en haar vriend naar Londen vertrekken met de Eurostar. Hierbij werd haar vriend tegengehouden aan de identiteitscontrole van de Belgische federale pol..."
    afgesloten Niet succesvol

Bekijk alle klachten voor deze sector