EUROSTAR

VERVOERDIENSTEN

Score

32 punten
Slechte klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 41
Gesloten 78,05%
  • 41 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 78% gesloten klachten via het platform
26 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 7 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 26 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • M. H.

    3/09/2021

    Problemen met terugbetaling

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Ik bestelde tickets voor de Eurostar naar London heenreis op 27/3/2020 en terugreis op 29/3. De reis werd geannulleerd wegens corona maatregelen. Ik kreeg een e-voucher aangeboden, maar wens volledig..."
    afgesloten Niet succesvol
  • E. E.

    22/01/2021

    Problemen met terugbetaling

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste, ik boekte de eurostar voor 3 personen. Vertrek voor april 2020. Geannuleerd. Heb voucher gekregen, ben nu al 8 maanden aan het proberen mijn geld gewoon terug te krijgen. Geen antwoord op vele ..."
    afgesloten Niet succesvol
  • E. L.

    22/01/2021

    Problemen met terugbetaling

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Ik boekte in maart 2020 voor een totaal aan 420 euro 4 tickets heen en terug naar Londen via Eurostar. Intussen zijn die al 4 keer herboekt en verkoos ik in december de booking om te zetten naar "ref..."
    afgesloten Niet succesvol
  • R. D.

    22/01/2021

    PROBLEMEN TERUGBETALING

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste, Betreft boeking reis naar London h/t voor 2 pers. geboekt op 6 jan 2020 en wegens covid maatregelen geannuleerd. prijs: 190 euro. Betaald via kredietkaart ........7874 Heb terugbetaling van ..."
    afgesloten Niet succesvol
  • M. B.

    15/01/2021

    Problemen ivm coronavoucher

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste Begin 2020 boekten we via Eurostar een pakketreis naar Londen. Gezien de coronacrisis werd deze reis geannuleerd, en sedert 30/04/2020 zijn we in het bezit van een e-voucher van EUR 653,00, di..."
    afgesloten Niet succesvol
  • P. S.

    17/12/2020

    problemen met telefonische contactname in het nederlands en terugfinanciering e-vouchers corona

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste, Ik boekte voor 7 personen begin dit jaar een reis naar Londen heen en terug via met de Eurostar en deze reis kon toen omwille van corona niet doorgaan. Ik annuleerde deze, waarvoor ik toen v..."
    afgesloten Niet succesvol
  • S. g.

    26/10/2020

    Eurostar wil niet terugbetalen wegens corona

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste, We hebben een pakketboeking gedaan via Eurostar. Vanwege Corona kon deze niet doorgaan. We hebben een mail gekregen die melde dat we een voucher zouden ontvangen om deze reis naar Londen om ..."
    afgesloten Niet succesvol
  • N. A.

    24/08/2020

    Problemen met terugbetaling

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste Ik boekte een reis in feb 2020 om in mei 2020 op citytrip te gaan naar Londen. Deze rit werd geannuleerd door de Covid-19 situatie waardoor we niet zijn vertrokken. Ik heb reeds contact gen..."
    afgesloten Succesvol
  • D. M.

    20/08/2020

    voucher geldigheidsduur

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste, ik heb vouchers ontvangen toen mijn reis half april niet kon doorgaan vanwege covidmaatregelen, maar deze moeten gebruikt worden voor eind september dit jaar. Gezien de lopende maatregelen gaat..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • S. V.

    7/07/2020

    Vouchers na annulatie door corona

    EUROSTAR VERVOERDIENSTEN

    "Beste, Na annulatie door corona kregen wij onze tickets als voucher voor een bedrag van € 803,50. Wij gingen naar Londen voor een speciale gelegenheid. Nu moeten wij deze vouchers voor eind september..."
    afgesloten Niet succesvol

Bekijk alle klachten