hadden normaal trein naar parijs moeten nemen op 9 juli van 7h30 Geen aankondiging te vinden van onze trein Na enige tijd stationschef kunnen spreken en die zei ons dat op een feestdag in België geen Eurostar trein van dat uur halt hield in Antwerpen Centraal. Advies gekregen om naar Brussel te gaan om voor andere tijdstip tickets te krijgen. In Brussel werd er een stempel op onze tickets gezet en konden dan op volgende trein gewoon opstappen. Maar plaats was er niet voor ons moesten dus op stoeltjes tussen de twee wagons plaats nemen.Zijn eindelijk met enkele uren vertraging in Parijs geraakt. Nu heb ik al diverse mails gestuurd voor compensatie maar ofwel antwoord dat het 20 a 28 werkdagen duurt eer ze zaak kunnen afhandelen en dat ze dossiers chronologisch afhandelen. of wel krijg ik geen antwoord. Ik vrees dat grote dossiers eerder worden afgehandeld dan iets kleins zoals onze klacht. Via telefoon is ook geen optie. Daarjuist 40 min steeds berichtje gehoord dat Nederlandstalige medewerkers bezig zijn . Heb na die tijd maar hoorn ingelegd. Heb klacht op 14 juni ingediend. We willen gewoon onze extra kosten om naar Brussel te rijden en ook voor de verloren uren een vergoeding krijgen. Waren trouwens een halve dag later in Parijs.