Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Service na verkoop
Beste, een kleine 2 jaar geleden kochten we een pelletkachel te Emblem bij Euro-Domus. Het is niet om de hoek maar gezien mijn schoonvader die naast me woont ook daar eentje had gekocht dacht ik daar goed te zitten naar service toe na verkoop. Op 22/ 11 had ik de firma via de geijkte kanalen(hun website) aangesproken voor onderhoud en reparatie (pelletkachel is iets mis mee) voor een onderhoud maar het heeft geduurd 20 januari tot dat ik bericht kreeg dat ze konden komen op een dag dat ons niet ging (beide niet thuis) waarop ik de volgende werkdag belde voor een nieuwe afspraak. Ze waren vrij geageerd dat die dag niet ging want ´´´´´´ het is ver en dan zijn we in de buurt´ en vervolgens hebben we niks meer gehoord. Als je geen service kan aanbieden aan klanten uit de regio dien je die mensen geen kachel te verkopen, kachel dient voor zekerheid als onze brander het moest begeven, we zitten hier met 3 kleine kinderen van rond het jaar.
onderhoud pelletkachel type Palazzetti
In 2007 kochten wij bij jullie, Firma Euro-Domus, een pelletkachel. Na heel wat branduren moet de kachel in onderhoud. Hiervoor belden wij steeds naar jullie firma (bijna jaarlijks) waarna jullie na een korte periode steeds terugbelden voor een afspraak (jullie maken geen afspraak aan de telefoon indien we jullie contacteren voor een afspraak). Gedurende heel wat jaren liep dit goed. Nu zijn we reeds gedurende bijna anderhalf jaar om de zoveel maanden aan het bellen met de jullie firma om een afspraak te bekomen voor het nazicht. Steeds krijgen wij het antwoord dat jullie terug zullen bellen (1x hebben jullie dit gedaan maar konden wij op het moment dat jullie wilden langskomen niet ter beschikking zijn). Steeds belanden wij blijkbaar terug op een wachtlijst als we jullie mogen geloven maar horen wij niets van jullie. Vorige week hebben wij nogmaals een poging ondernomen om een afspraak vast te krijgen maar weigert de betrokken persoon een afspraak vast te leggen als wij bellen (juliie zullen zelf wel bellen is dan jullie antwoord). Al jullie klanten zijn daar best tevreden over volgens jullie,wij dus niet want tot op heden hebben wij nog steeds geen telefoon gekregen (en wij hebben een antwoordapparaat). Het vervelende is dat de kachel dus om de 4uur een vervelende pieptoon maakt (leuk als je juist bezoek hebt) maar dat ook naar brandveiligheid wij onze kachel in orde willen zien.Graag willen wij dan ook een concrete datum (ism. ons) dat de jullie langskomen om de kachel na te kijken.PS. Jullie werden reeds verwittigd dat ik deze stap zou zetten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten