In 2007 kochten wij bij jullie, Firma Euro-Domus, een pelletkachel. Na heel wat branduren moet de kachel in onderhoud. Hiervoor belden wij steeds naar jullie firma (bijna jaarlijks) waarna jullie na een korte periode steeds terugbelden voor een afspraak (jullie maken geen afspraak aan de telefoon indien we jullie contacteren voor een afspraak). Gedurende heel wat jaren liep dit goed. Nu zijn we reeds gedurende bijna anderhalf jaar om de zoveel maanden aan het bellen met de jullie firma om een afspraak te bekomen voor het nazicht. Steeds krijgen wij het antwoord dat jullie terug zullen bellen (1x hebben jullie dit gedaan maar konden wij op het moment dat jullie wilden langskomen niet ter beschikking zijn). Steeds belanden wij blijkbaar terug op een wachtlijst als we jullie mogen geloven maar horen wij niets van jullie. Vorige week hebben wij nogmaals een poging ondernomen om een afspraak vast te krijgen maar weigert de betrokken persoon een afspraak vast te leggen als wij bellen (juliie zullen zelf wel bellen is dan jullie antwoord). Al jullie klanten zijn daar best tevreden over volgens jullie,wij dus niet want tot op heden hebben wij nog steeds geen telefoon gekregen (en wij hebben een antwoordapparaat). Het vervelende is dat de kachel dus om de 4uur een vervelende pieptoon maakt (leuk als je juist bezoek hebt) maar dat ook naar brandveiligheid wij onze kachel in orde willen zien.Graag willen wij dan ook een concrete datum (ism. ons) dat de jullie langskomen om de kachel na te kijken.PS. Jullie werden reeds verwittigd dat ik deze stap zou zetten.