Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problematische verkoper
Goedemiddag Na een brand in huis moesten we op zoek naar een nieuwe zetel. We bestelden uiteindelijk eentje bij Euro deco in Zoersel op 16/04/2021We kochten een hoeksalon in cognac. Er werd, na extra lange wachttijd, een donkerbruin salon geleverd. Dat was onze schuld want WIJ hadden we verkeerde kleurcode doorgegeven.Ik ben toen naar de winkel gereden en recht naar boven gelopen om de stalenwaaier erbij te nemen, en wat blijkt de doorgegeven kleurcode was inderdaad bruin. ÉN cognac. 2 kleuren 1 code.Zaakvoerder Hans vond dat hij niet in fout was. De schuld ligt volledig bij de fabriek. Na nog eens een hele lange wachttijd werd dan een cognac salon geleverd. Na twee weken was het al doorgezakt en kraakte en piepte het elektrische deel.Het salon werd gelukkig vervangen. Dubbelcheck zeker de kleur mailde ik nog. Want ja hoor, wéér een bruin salon. Opnieuw terug naar de fabriek, weer een hoop gejammer van zaakvoerder Hans dat ook hij slachtoffer is en hier niks aan kan doen. Ik vroeg een compensatie, aangezien we nu al meer dan een jaar wachten op een salon dat schijnbaar heel erg moeilijk te maken is. Ook nu kruipt zaakvoerder Hans in de slachtofferrol ik krijg ook geen compensatie van de fabriek, ik ben ook slachtoffer.Dit is niet alleen onprofessioneel maar ook gewoon ronduit belachelijk. Op 3/06/2022 werd het laatste salon geleverd. Juiste kleur, maar opnieuw kwaliteitsproblemen. Ik heb nu gevraagd om de zetel op te halen en ons geld terug te geven. Zaakvoerder Hans heeft ons verschillende keren opgebeld en bedreigd. Wij willen de zetel weg, ons geld terug en niet meer met euro deco te maken hebben.BedanktMet vriendelijke groeten Elien Vissenberg
Probleem met bestelling eetkamer Euro-Deco
Beste, op 2 juli heb ik bij Euro-deco online een eetkamer besteld. In eerste instantie verliep het contact vlot, het voorschot werd betaald door ons, en vervolgens wachtten we op een leverdatum. Na een maand hadden we nog steeds niks gehoord. Na een email gestuurd te hebben kregen we te horen dat ze nog niks konden zeggen omdat de leverancier gesloten was wegens bouwverlof. Dat is aannemelijk. Maar ondertussen werd het september. Half september heb ik weer gemaild om te vragen naar een leverdatum. Sindsdien heb ik 4 of 5 vriendelijke mails gestuurd (de laatste 2 waren al wat minder vriendelijk) en 2 x gebeld. Op de mails wordt niet geantwoord, als ik bel moet ik naar de persoon bellen die de leveringen doet. Als ik daar naar bel, dan neemt die persoon niet op. En na het achterlaten van een voicemail worden we ook niet terug gecontacteerd. Ik eis dat we ofwel een datum krijgen waarop we onze meubels ontvangen, of dat onze bestelling geannuleerd wordt, en we ons voorschot terug krijgen. Dan bestel ik bij een betrouwbare firma.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten